Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ispunimo obećanje dato deci

    U toku je kampanja Kancelarije UNICEF-a u Srbiji ISPUNIMO OBEĆANJE DATO DECI kojom se pozivaju ljudi dobre volje da svojim redovninm mesečnim donacijama učestvuju u stvaranju boljeg, sigurnijeg i podsticajnijeg okruženja za decu.

    Uz adaptiranu pesmu Josipe Lisac „O jednoj mladosti“, snimljen je dirljiv video u kojem učestvuju deca koja su ugrožena i marginalizovana, čije detinjstvo je već ukradeno.

    Zahvaljujući podršci kompanija Telenor i Algotech, svi korisnici Telenor mreže mogu da se slanjem samo jedne SMS poruke PRIJATELJ na broj 9656, iznosom od sto  dinara (čime bi se njihov račun zaduživao za isti iznos jednom mesečno)  priključe Klubu prijatelja UNICEF-a.  Klub je zajednica redovnih donatora UNICEF-a koji brinu o deci i pomažu da svako dete ima  srećno  detinjstvo i jednake šanse da ostvari sve svoje potencijale.

    „Deca predstavljaju najveći kapital jedne nacije. Ne smemo zaboraviti da deca do 18 godina starosti čine svega 17.6% ukupnog stanovništva u Srbiji. Zato je važno da im pružimo svu podršku i pažnju, da omogućimo da svako dete odrasta zdravo, da živi u porodičnom okruženju, da je uključeno u programe ranog učenja, dobije kvalitetno obrazovanje, bude zaštićeno od nasilja i diskriminacije“, ističe Michel Saint-Lot, direktor UNICEF-a u Srbiji.

    U UNICEF-u nas podsećaju da ni jedan pojedinac niti organizacija ne mogu sami da naprave dugoročne promene. Jedino zajedno, ujedinjeni za decu, saradnjom svih institucija u državi i uz dragocenu pomoć redovnih donatora, mogu se postići trajna i sveobuhvatna rešenja za decu i njihove porodice, za zajednice i celu naciju.

    Zato, učinite nešto dobro danas. Postanite redovan donator UNICEF-a u Srbiji.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE