Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako će izgledati oglasi na Instagramu?

    Kako je najavljivano pre nekoliko nedelja, najpoznatija društvena mreža za deljenje fotografija i video snimaka, Instagram,  uvela je opciju oglašavanja.

    Na stranici ove kompanije postavljeni su detalji o načinu oglašavanja i tome kako će korisnici ove mreže  videti oglase. Za početak to će biti samo državljani SAD.

    ’’Imamo velike ideje za budućnost, a deo tih ideja će održavati poslovanje kompanije’’, navodi se u saopštenju.

    Fokusiraćemo se na postavljanje malog broja kvalitetnih fotografija i video snimaka nekoliko brendova koji su već  članovi naše mreže.  Cilj nam je da te reklame budu prirodan deo Instagrama na koji su korisnici već navikli, dodaje se u saopštenju.

    Korisnici će imati potpunu kontrolu, pa će imati opciju da svaki oglas koji ne žele da vide –sakriju, i daju povratnu informaciju o tome šta im se ne dopada.

    Foto: blog.instagram.com

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE