Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zemlje u razvoju preuzimaju petinu auto-tržišta

    Tržišta novih zemalja u razvoju učestvovaće sa 20 odsto u ukupnoj prodaji automobila do 2020. godine i biće glavni generator rasta autoindustrije, objavljeno je u studiji istraživačke kuće Boston Consulting Group.

    Zemlje BRIC, Brazil, Rusija, Indija i Kina, dale su snažan doprinos povećanju prodaje vozila u poslednjoj deceniji i sigurno će nastaviti da budu značajni izvor rasta tržišta automobila i u budućnosti, navodi se u studiji.

    Međutim, pored zemalja BRIC, pojavljuju se zemlje čiji se rast poslednjih godina ubrzava i koje će, takođe, biti vrlo značajne za svetsku automobilsku industriju.

    Tako autori studije razlikuju četiri velike zone: asocijaciju zemalja Jugoistočne Azije (ASEAN), koja obuhvata Indoneziju, Maleziju, Tajland, zatim Bliski Istok sa Iranom, Saudijskom Arabijom i Turskom, zemlje Anda, gde spadaju Argentina, Čile i Kolumbija i severnoafričke države, kao što je Maroko, ili Egipat.

    Stopa godišnjeg privrednog rasta u ovim zemljama biće oko šest odsto do 2020, što je četiri puta više od očekivanog rasta u SAD, Kanadi, Evropi, Japanu, Australiji i Novom Zelandu, ocenjuju stručnjaci.

    Veličina ova 123 tržišta je vrlo različita. Među njima, 15 glavnih moglo bi da generiše godišnju prodaju više od po 400 hiljada novih automobila do 2020, dok bi prodaja na manjim tržištima bila između 10.000 i 400 hiljada vozila.

    Što se proizvodnje vozila tiče, Tajland, Iran, Indonezija i Turska su na čelu ovih zemalja i njihova ukupna proizvodnja do 2020. trebalo bi da dostigne od 5,5 do osam miliona vozila. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE