Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    PRIVUCITE IM PAŽNJU: 55% HR menadžera ne čita propratno pismo

    Ukoliko ste do sada proveli mnogo vremena pišući ovakva pisma, a da nikada niste dobijali pozitivan odgovor, nemojte odustajati već učinite svoje pismo upečatljivijim.

     U propratnom pismu treba da istaknete svoje vrline koje ne možete da spomenete u CV-u kao i da istaknete zašto baš vi treba da dobijete taj posao. The Muse navodi da je strudija iz septembra 2015. godine zaključila da čak 55 posto menadžera ne gleda propratno pismo prilikom odabira novih kandidata za posao.

    Prilagodite svoj rezime

    Veoma je bitno da ga prilagodite konkretnoj poziciji za koju šaljete, odnosno da za svaki posao menjate i prilagođavate opise. Neka menadžeru bude kristalno jasno zašto se vaše iskustvo uklapa u opis posla. Istaknite najbitnije stvari svake sekcije. Neka ništa ne bude previše opširno. Ukoliko imate različita iskustva ili često menjajte postove, detaljno se pozabavite sa najvažnija dva posla, ostale samo nabrojte. Na kraju podelite svoj rezime sa prijateljima i pitajte ih šta misle za koju se poziciju prijavljujete. Ukoliko vaše propratno pismo niko ne čita, budite sigurni da ste napravili jasan pregledan i kvalitetan CV kao potporu.

    Razmotrite sumiranje rezimea

    Iskusni profesionalci i rukovodioci počinju svoj CV sa sumiranjem velikog poslovnog iskustva. Na taj način zaineresuju onoga ko to gleda jer u nekoliko rečenica pokažu mnogo. Nema razloga da vi ne uradite isto. Treba vam nekoliko jezgrovitih i jakih izjava na početku kako biste sumirali svoje veštine i iskustvo i odmah dali nekome ideju da imate veliku vrednost. Pri izbegavanju propratnog pisma, nešto slično se nalazi upravo na početku biografije čime ćete postići isti efekat.

    Stavite linkove

    Ukoliko pismo šaljete u elektronskoj formi proširite sliku o sebi. Na jednu stranu nekada ne može da stane sve. Naročito ukoliko se bavite poslom preko interneta ili pravite radove u elektronskoj formi. Dajte što više primera i adresa na kojima će poslodavac dobiti što bolji uvid o vama.

    Neka telo mejla ili ’Additional Information’ budu vaša prednost

    Menadžeri koji ne čitaju propratno pismo sigurno neće otvoriti atačment na kojem piše ’propratno pismo’, ali svakako neće moći da preskoče telo mejla  koje mu se automatski predstavlja. Dakle stavite svoje predstavljanje u mejl ali i kao dodatak ukoliko neko bude dalje želeo da ga prosledi nekome.

    Neka vas preporuče

    Zapamtite, najbolji način da ispričate vašu priču je da pustite da je priča neko sa kredibilitetom i kompetencijom. Kada to neko drugi piše vi takođe na zvučite egoistično i narcisoidno. Ukoliko znate nekoga iz kompanije u kojoj želite da radite ili nekoga ko poznaje menadžera za zapošljavanje neka kaže neku lepu o vama.

    Izvor: BIZLife

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE