Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ‘Frikom“ sladoledi uskoro će se zvati ‘Ledo’?

    „Frikom“ sladoledi uskoro bi mogli da nose ime „Ledo“.

    Prema navodima predsednika uprave ove hrvatske kompanije, Tomislava Kitonića, „Ledo“ će kroz dokapitalizaciju prikupiti sredstva za kupovinu beogradskog „Frikoma“ i „Leda“ iz Podgorice od „Agrokora“.

    „Preuzimanjem ovih kompanija „Ledo“ želi da objedini celokupnu vlasničku strukturu „Agrokora“ u segmentu sladoleda i smrznute hrane i da postane regionalni lider u tom segmentu,“ ističe Kitonić.

    Da li će „Frikomu“ zaista da bude promenjeno i ime u „Ledo“ zavisiće od strategije samog „Agrokora“.

    “ Ako „Agrokor“ oceni da im ovaj brend u Srbiji neće proći, ostaće „Frikom“,“ smatra Nenad Gujaničić, glavni broker „Sinteza invest grupe“.“ U protivnom, biće ista situacija kao kada je somborska mlekara „Somboled“ promenila ime u „Dukat“.“

    Preduslov svega je da dokapitalizacija „Leda“ bude uspešna. Ako kompanija sakupi novac, prevući će „Frikom“ u svoje „dvorište“, a potom sledi i eventualna odluka o promeni imena.

    Po izvršenoj dokapitalizaciji plan je da „Ledo“ svoje akcije kotira na Zagrebačkoj berzi. Predstavljajući kompaniju i njeno poslovanje Tomislav Kitonić je istakao kako tokom 17 godina, koliko „Ledo“ posluje u sklopu koncerna „Agrokor“, svake godine beleži rast prihoda od prodaje za 19,1 odsto.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE