Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mobillno oglašavanje na Facebooku – od slabe tačke do 3 mil dolara na dan

    Nakon nijednog dolara ostvarenog prihoda od mobilnih oglasa u prvom kvartalu, Facebook je saopštio da u trećem kvartalu 14 odsto prihoda dolazi upravo od mobilnog oglašavanja. To je 152,5 miliona dolara.

    Facebook oglasi u okviru News Feeda generišu i do 4 miliona dolara dnevno, objasnio je Dejvid Ebersman, finansijski direktor. Čak tri četvrtine tih prihoda dolazi od oglašavanja na mobilnim uređajima putem News Feeda. Na kraju drugog kvartala ovi prihodi su iznosili oko milion dolara dnevno.

    Ako oglašavanje Facebooku dnevno donosi četiri milijarde dolara, a 75 odsto tog prihoda čine oglasi na mobilnim uređajima, to znači oko 3 miliona dolara dnevno se zaradi od osoba koje Facebooku pristupaju sa mobilnih uređaja.

    Prostom matematikom, ako se nastavi ovim tempom, ovakav vid oglašavanja Facebooku će na godišnjem nivou doneti 1,1 milijardu dolara. Zanimljivo je da je ovo smatrano slabom tačkom kompanije. Facebook pritom još uvek nije uveo oglašavanje na Instagramu koji sada ima 100 miliona registrovanih korisnika, 27 miliona više nego kad ga je facebook kupio u aprilu.

     
    I.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE