Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    SAOP d.o.o. Novi Sad

    U skladu sa svojom poslovnom strategijom SAOP d.o.o. Novi Sad se već dve godine ubrzano se razvija u oblasti proizvodnje, razvoja i implementacije sopstvene softverske opreme za praćenje poslovanja i upravljanja preduzećima.

    Vodeći se zadovoljstvom korisnika, koje predstavlja kamen temeljac misije SAOP-a, posvećeni su uspostavljanju otvorenih partnerskih odnosa sa korisnicima koji se zasnivaju na obostranom poverenju, razvijajući poslovne odnose koji se temelje na efikasnosti, kreativnosti, pouzdanosti i prijatnosti.

    Matična kompanija u Sloveniji je na tržištu još od 1987. godine i ima više od 25.000 korisnika sa 53% tržišnog udela u slovenačkom javnom sektoru i 15% među računovodstvenim agencijama. Microsoft Gold partner je i poseduje standard kvaliteta ISO 9001.

    Tim kompanije SAOP d.o.o. Novi Sad programska rešenja za teritoriju Srbije razvio je uz podršku lokalnih programerskih kompanija, uz savetovanja sa različitim stručnjacima za zakonodavstvo. SAOP je jedno od retkih preduzeća u regionu, koje u svom prodajnom portfoliju ima poslovne programe koji su potpuno prilagođeni različitim veličinama kao i različitim osnovnim delatnostima preduzeća. Za srednja i velika preduzeća, kao i javne ustanove, razvijaju celovit ERP poslovno-informacioni sistem iCenter, dok su za manja preduzeća, preduzetnike i udruženja, razvili internet poslovni program miniMAX koji je već postao referentni poslovni i aplikacijski model za pružanje usluga e-računovodstva u Srbiji.

    Svesni poslovnog okruženja, pozdravljaju bogatu ponudu u okviru poslovne programske opreme, a sopstvene proizvode i usluge pažljivo koncipiraju u cilju sticanja konkurentske prednosti i obuhvatnijeg zadovoljenja potreba korinsika. Tako, u poređenju sa konkurencijom, iCenter praktično predstavlja jedini ERP sistem, koji nudi mnoštvo funkcionalnosti na jednom mestu. Prednost iCenter-a se ne ogleda samo u optimizaciji procesa u smislu povećanja produktivnosti i snižavanju troškova već i poboljšanja kvaliteta rada u smislu elimisanja mogućnosti za nastajanje procesnih grešaka čime se aktivnosti korisnika više usmeravaju na sadržaj poslovnih procesa ili njihove radne zadatke, odnosno na rešavanje problema i ostvarivanje dodatne vrednosti. Sa istom idejom vodiljom koncipiran je i miniMAX, standardizovano rešenje sa funkcionalnostima koje su zajedničke gotovo za sva manja preduzeća, sa funkcijama neophodnim za određene sektore, a automatizacija procesa omogućava povećanje obima poslovanja uz veću efikasnost i smanjen prostor za greške.

    Kada se govori o privredi u Srbiji, da bi se stvorilo jedno uspešno preduzeće, uz jasno iskristalisanu ideju, Nemanja Živković, direktor prodaje i marketniga SAOP-a, kao jedan od najvažnijih faktora ističe pripremu, koja je evidentno prisutna u svakoj aktivnosti preduzeća SAOP.

    „To je ukratko rečeno biznis plan. Koliko sredstava uložiti i na koji način i u kom vremenu se ta sredstva vraćaju. U delatnosti u kojoj se nalazite, morate znati dovoljno o tržištu, konkurenciji, vašoj ciljnoj grupi klijenata itd. Kada već pokrećete posao, bilo bi dobro da imate i prave alate kako biste efikasno upravljali resursima i poslovanjem kompanije. Tu poslovna rešenja igraju važnu ulogu jer štede novac i vreme i ostavljaju dovoljno vremena za kreativnost u poslovanju,“ objašnjava Živković za Bizlife portal.

    Ističe da je stanje privrede u Srbiji zabrinjavajuće jer ozbiljna poboljšanja izostaju i pored državnih mera stimulacije. „Kako bi se povećao broj uspešnih malih i srednjih preduzeća potrebno je napraviti dobru dugoročnu „nacionalnu strategiju“ koja će uključivati celokupnu teritoriju i obrazovne ustanove i sve državne institucije,“ smatra Živković naglašavajući da je najvažnije da se prestane sa prepisivanjem tuđih polu uspešnih metoda i da se kreira sopstvena strategija koja je u skladu sa resursima i potencijalom same zemlje.

    Dalji razvoj preduzeća SAOP Živković vidi kroz konstatno prilagođavanje potrebama tržišta, realizujući dugoročnu strategiju u kojoj su jasno definisali i broj zaposlenih i broj klijenata, kao i očekivani profit.

    „Do sada smo postavljene ciljeve ispunjavali i planiramo da tako i ostane. Naša vizija je da postanemo lider na tržištu poslovnih rešenja Srbije,“ zaključio je Nemanja Živković.
     
    I.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE