Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Završeni svi radovi na rehabilitaciji „Gazele“

    Postavljanjem stalne vertikalne signalizacije i podizanjem brzine kretanja na 80 kilometara na sat, svi glavni radovi na rehabilitaciji mosta „Gazela“ sa pristupnim saobraćajnicama završeni su, a u trećoj nedelji aprila očekuje se i završetak radova na kišnoj kanalizaciji, koji se odvijaju van mosta, saopšteno je danas iz „Puteva Srbije“.
     
    Kako navode u ovom preduzeću, svih šest saobraćajnih traka na mostu Gazela otvoreno je 12. novembra prošle godine, a svi radovi na rehabilitaciji ovog mosta zvanično su završeni 5. aprila.
     
    U saopštenju se podseća da su radovi na „Gazeli“ sa pristupnim saobraćajnicama počeli 4. maja 2010. godine, a 1. jula iste godine počeli su i zvanični radovi na rehabilitaciji ovog mosta. Od tog dana pa sve do 12. novembra, radne aktivnosti su se odvijale na svim elementima kompleksa „Gazela“, na konstrukcijama, unutar i ispod konstrukcija, uz puno saobraćajno opterećenje.
     
    Sve vreme radova bio je obezbeđen saobraćajni protok na trasi, odnosno glavnom pravcu, pa je u proseku mostom dnevno prolazilo oko 150.000 vozila, a iako je gradilišnim celinama prošlo više od 85 miliona vozila, nije bilo teških incidenata i povreda.
     
    Tokom rehabilitacije kompleksa „Gazela“ ugrađeno je oko 3.500 metara kubnih betona, više od 700 tona betonskog gvožđa, oko 2.500 tona čelika na ojačanjima čeličnog dela konstrukcije (demontirano je oko 800 tona oštećene konstrukcije). Na čeličnoj konstrukciji je aplicirano oko 110 kilometara šavova, dok je u betonskim konstrukcijama postavljavljeno oko 27 kilometara užadi za prednaprezanje, a konstrukcije osigurane sa više od 9.000 metara kvadratnih specijalnih karbonskih vlakana.
     
    Sanirano je oko sedam kilometara prslina betonskog tkiva, kao i velika površina oštećenih betonskih konstrukcija. Na saobraćajnim površinama je izliveno oko 55.000 metara kvadratnih nosećeg i završnog sloja asfalta. Najveći „neprijatelj kompleksa“ – voda, drenažnim sistemom u dužini oko 5,5 kilometara se prikuplja, odvodi, prečišćava i potom vraća u svoje prirodne tokove.
     
    Poseban značaj je formiranje informaciono upravljačkog centra za kontrolu i upravljanje saobraćaja na mostu, podsećaju iz Puteva Srbije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE