Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kraj filmova na optičkim medijima

    Istraživanje kompanije IHS ukazuje kako u SAD-u industrija filmova na optičkim medijima sve više kaska za online streamingom, odnosno prikazivanjem preko Interneta u realnom vremenu, koji ima 3,4 milijardi gledanja, u upoređenju sa fizičkim medijima koji se prodaju u 2,4 milijarde primeraka.
     
    „Nakon 30 godina kupovanja filmova na kasetama i optičkim medijima, ova godina predstavlja veliki preokret“, kaže analitičar IHS-a Den Krajan. „Američki korisnici napravili su istorijski preokret migracijom sa fizičkih medija na online gledanje filmova“.
     
    Krajan kaže kako bi ovo moglo značiti kraj razdoblja koje se proteže kroz decenijsku tradiciju kućnog gledanja filmova, ali za potpuni nestanak fizičkih medija će trebati još neko vreme, obzirom da se nakon 9 godina od lansiranja muzičkih servisa, industrija muzike na CD-ima još uvek drži u granicama isplativosti.
     
    Prema predviđanjima IHS-a, dalje jačanje filmskih online servisa i razvoj internetske televizije će zadati odlučujući udarac industriji optičkih medija.  
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE