Beer fest očekuje rekordnih milion posetilaca

Pank muzičar Marki Ramon nastupiće 17. avgusta, prve večeri festivala muzike i piva „Belgrade Beer fest“, a škotski rokeri „Simple minds“ 18. avgusta, najavili su danas organizatori iz „Beogradske kulturne mreže“ (BKM).
 
Portparolka BKM-a, Neda Kurjački, rekla je danas na konferenciji za novinare u Skupštini grada Beograda da je „Zabava za sve“ ovogodišnji slogan „Beer festa“, koji će biti održan od 17. do 21. avgusta uz tradicionalno besplatan ulaz na prostor beogradskog Ušća.
 
„Očekujemo da će ‘Simple minds’ 18. avgusta slušati oko 150.000 posetilaca“, rekla je Kurjački, dodavši da je potvrđen dolazak prve večeri nekadašnjeg bubnjara čuvenih pankera „Ramonesa“ Marki Ramona, i da će BKM uskoro saopštiti imena regionalnih i domaćih izvođača na „Beer festu“.
 
Kurjački je rekla da je prošli „Beer fest“ za pet večeri posetilo do tada rekordnih 900.000 posetilaca iz Srbije, regiona i inostranstva, dok je direktorka Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac izrazila očekivanje da će festival ovog leta „prebaciti milion posetilaca“.
 
Plamenac je podsetila da se odnedavno u poslovnoj četvrti Siti u Londonu na velikom ekranu vrti TOS-ov spot kojim se reklamiraju četiri velika srpska festivala – „Beer fest“, novosadski „Exit“, Sabor trubača u Guči i „Nišvil“ u Nišu.
 
„‘Beer fest’ je dobar motiv strancima da dođu i troše. Izračunali smo da festivali sa 30.000 posetilaca počinju da vraćaju pozitivne efekte u budžete (grada i republike), a oni sa milion to uspevaju višestruko. Navijam za milionitog posetioca“, rekao je Goran Petković, državni sekretar za turizam Ministarstva ekonomije Srbije.
 
Direktor Turističke organizacije Beograda Dejan Veselinov istakao je da svojim konceptom „Beer fest“ i ove godine potvrđuje da je „Beograd rokenrol grad Balkana“.
 
Kako je najavljeno, od društvenih akcija na „Beer festu“ sav novac od prodaje suvenira ići će kao podršku akciji Skupštine grada Beograda „Beogradski bebi klub“, kojom se poklanjaju paketi za majke i novorođene bebe.
 
U saradnji sa Ministarstvom životne sredine, kompanijom „Ball Packaging Europe“ i fondom „Recan“ biće nastavljena kampanja „Biram da recikliram“, odnosno skupljanje odbačenih limenki pića.
 
Novina od ove godine na „Beer festu“ biće ustanovljavanje ekološko-redarske službe, čiji će mladići i devojke, pored čišćenja prostora Ušća svake noći, imati zadatak da kroz komunikaciju sa posetiocima ukažu na potrebu očuvanja životne sredine.

 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE