14 fantastičnih logoa koje ćete morati da pogledate dvaput da biste ih razumeli (FOTO)

Kako je naš poznati grafički dizajner Slavimir Stojanović „Futro“ rekao na konferenciji „Content experience“ –

Posao grafičkog dizajnera je da stvori nešto što vizuelno nikada nije viđeno.

Pomislićete – „Naravno, ali kako to uraditi u svetu kada je skoro pa sve već viđeno, i kada se mnogi radovi svode na copy/paste?Šta nas još može iznenaditi?

Ali, izgleda da može, jer postoje talentovani dizajneri i oni koji se bave marketingom, i kojima polazi za rukom da naprave nešto originalno i novo. Sajt Bright Side sakupio je neke od logoa koji se ističu idejom, jednostavni su i “minimalistički” a opet skoro pa hipnotički privlače pažnju. Uživajte!

Kliknite na bilo koju fotografiju i otvorite galeriju.

Izvor: BIZLife

Foto: © cfccreates

Piše: N.V.

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE