Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    14 fantastičnih logoa koje ćete morati da pogledate dvaput da biste ih razumeli (FOTO)

    Kako je naš poznati grafički dizajner Slavimir Stojanović „Futro“ rekao na konferenciji „Content experience“ –

    Posao grafičkog dizajnera je da stvori nešto što vizuelno nikada nije viđeno.

    Pomislićete – „Naravno, ali kako to uraditi u svetu kada je skoro pa sve već viđeno, i kada se mnogi radovi svode na copy/paste?Šta nas još može iznenaditi?

    Ali, izgleda da može, jer postoje talentovani dizajneri i oni koji se bave marketingom, i kojima polazi za rukom da naprave nešto originalno i novo. Sajt Bright Side sakupio je neke od logoa koji se ističu idejom, jednostavni su i “minimalistički” a opet skoro pa hipnotički privlače pažnju. Uživajte!

    Kliknite na bilo koju fotografiju i otvorite galeriju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: © cfccreates

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE