14 fantastičnih logoa koje ćete morati da pogledate dvaput da biste ih razumeli (FOTO)
Kako je naš poznati grafički dizajner Slavimir Stojanović „Futro“ rekao na konferenciji „Content experience“ –
„Posao grafičkog dizajnera je da stvori nešto što vizuelno nikada nije viđeno.”
Pomislićete – „Naravno, ali kako to uraditi u svetu kada je skoro pa sve već viđeno, i kada se mnogi radovi svode na copy/paste?Šta nas još može iznenaditi?“
Ali, izgleda da može, jer postoje talentovani dizajneri i oni koji se bave marketingom, i kojima polazi za rukom da naprave nešto originalno i novo. Sajt Bright Side sakupio je neke od logoa koji se ističu idejom, jednostavni su i “minimalistički” a opet skoro pa hipnotički privlače pažnju. Uživajte!
Kliknite na bilo koju fotografiju i otvorite galeriju.
Izvor: BIZLife
Foto: © cfccreates
Piše: N.V.