Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    woman.comm

    Šta je Woman.comm Club i šta donosi ženama širom regiona?

    Woman.Comm Club je jedini klub žena u komunikacijskoj industriji, nastao iz strastvene ljubavi prema marketingu i komunikacijama, s misijom unapređenja ove industrije u Bosni i Hercegovini i regionu. O ovom klubu razgovarali smo sa Irenom Miličević Vukoja, osnivačicom i direktorkom agencije Prefix i Woman.Comm Cluba. 

    • Kako je nastao Woman.Comm Club i šta je on ustvari?

    U svetu se vodi velika borba za rodnu ravnopravnost, dok u našem regionu žene vode glavnu reč. Klub je stvoren da slavi uspjehe žena i doprinese razvoju komunikacijske industrije. Osnovan pre dve i po godine u BiH, ove godine se fokusiramo na širenje u zemlje regiona. Klub nudi članicama niz aktivnosti, od mesečnih webinara s uglednim predavačima do sportskih druženja kroz golf, tenis i trčanje. Povezujemo žene iz marketinga, oglašavanja i medija, stvarajući zajednicu koja zajedno jača ulogu žena u komunikacijskoj industriji.

    Naši partneri prepoznali su potencijal ovog projekta i zajedno radimo na regionalnim društveno odgovornim projektima usmerenim na dugoročnu održivost. Kroz klub se umrežujemo i ostvarujemo saradnju sa svim regionalnim udruženjima, podstičući međuregionalnu saradnju i sinergiju. Svake godine organizujemo brojne događaje širom regiona, a kruna naših aktivnosti je Woman.Comm konferencija, najveća konferencija ove industrije u BiH, koja predstavlja dobre prakse iz regiona i sveta, bavi se izazovima industrije i društva, te slavi uspehe žena sa posebnim fokusom na društvenu odgovornost.

    Leto će biti zanimljivo, a od ključnih aktivnosti izdvajam:

    • Event u Beogradu, 27. juna, u kultnom bioskopu „Balkan“ s izložbom „Naturalis“ slikara Borisa Lukića.
    • Golf event u Sarajevu.
    • Comm cocktail night 19. avgusta na SFF-u.
    • Event u Zagrebu krajem avgusta.
    • Comm konferencija, 15. i 16. oktobra u Sarajevu (BKC) i Gala večer u Vijećnici.
    • Dugo ste radili u korporativnom svetu, zašto ste osetili potrebu da mu priđete iz drugog ugla?

    Rad u korporaciji pružio mi je neprocenjive lekcije o vođenju, timskom radu, multitaskingu i strategijskom razmišljanju. Tokom godina, imala sam priliku da učim od vrhunskih mentora, da se usavršavam kroz rad s kolegama i partnerima, te kroz razne formalne i neformalne edukacije. Volim dinamiku posla i rad s ljudima jer verujem da je timski rad ključ svakog uspeha. Kada radiš posao koji voliš, to nije rad, već uživanje.

    Imala sam jasan cilj i od pripravnika sam stigla do pozicije direktorke marketinga i PR-a, uživajući u stvaranju novih kreativnih priča. Međutim, životne promene su donele nove prioritete i izazove. 2019. i 2020. godina bile su vrlo dinamične, a te promene su me osnažile i dale mi hrabrost da krenem u nove projekte. Prefix agencija i Woman.Comm Club nastali su iz ljubavi prema marketingu i komunikacijama, s ciljem otvaranja novih horizonata i unapređenja komunikacijske industrije u Bosni i Hercegovini i regionu.

    Napustiti bezbednost velike kompanije nije bilo lako, ali sam taj korak napravila. Iz uređenog sistema prešla sam u nešto novo i nepoznato, preuzimajući sve uloge – od urednika do računovođe. Početni strah i nervoza brzo su prošli jer sam se posvetila svakodnevnim obavezama. Uz veliku podršku porodice i kolega, moj san je postao stvarnost, otvarajući novo i divno poglavlje mog života. Kroz poduzetništvo, pronašla sam slobodu odlučivanja koja mi omogućava veću kreativnost i fleksibilnost. Ova promena mi je omogućila da radim ono što volim s još većim entuzijazmom i kreiram projekte koji direktno utiču na industriju i zajednicu.

    Irena Miličević Vukoja, Woman.comm Club

    Woman.comm Club

     

    • Koje je, do sada, najveće dostignuće kluba?

    Najveće dostignuće Woman.Comm Cluba je snažna povezanost članica koje redovito sudjeluju na svim događanjima i aktivno žive misiju i viziju kluba. Naša godišnja konferencija okuplja preko 400 žena iz komunikacijske industrije, a podrška dugogodišnjih partnera poput brenda Porsche i Libresse dodatno osnažuje naš rad.

    Ključna prednost kluba je snažna podrška među članicama, što se ogleda kroz našu Rising Star Akademiju, konferencije i diskusije o bitnim temama u komunikacijskoj industriji i društvu. Cilj nam je osvijestiti značaj komunikacije i potaknuti aktivnosti koje doprinose boljem društvu.

    Klub je ostvario značajan utjecaj kroz regionalno širenje, s rastućim brojem članica iz regije koje prepoznaju njegovu vrijednost. Sada sa sigurnošću mogu reći da naš rad i angažman doprinose jačanju uloge žena u komunikacijskoj industriji te značaju cijele industrije.

    • Kako se postaje član ovog kluba i koliko članica trenutno broji?

    Woman.Comm Club je u protekle dve i po godine izrastao u veliki regionalni klub s više od 350 članica. Naš plan je do kraja ove godine broj članica povećati na preko 500 uključujući zemlje regiona: Srbija, Hrvatska, Slovenija i Crna Gora.

    Naša ciljna grupa obuhvata:

    1. Žene koje su odabrale komunikacijsku industriju kao svoj životni poziv i uspešno rade u agencijama, marketing odeljenjima kompanija i medijima.
    2. Žene u komunikacijskoj industriji koje žele razvijati i jačati vlastiti brend.
    3. Žene koje rade u komunikacijskoj industriji i žele unaprediti svoje veštine i napredovati u karijeri uz dodatnu edukaciju.
    4. Mlade obrazovane žene kojima je potrebna podrška u razvoju svoje karijere.

    Članicom Woman.Comm Cluba može postati svaka žena zaljubljena u komunikacijsku industriju, podržavajući misiju i viziju kluba za pozitivne promjene, putem popunjavanja pristupnice na našoj web stranici www.womancomm.club i plaćanjem godišnje članarine.

    woman.comm

    woman.comm

    • Ove godine održavate treće po redu nagrade za ženu godine. Recite nam više o ovogodišnjem izboru?

    Ovogodišnje treće izdanje Woman.Comm konferencije, planirano za 15. i 16.10. u Sarajevu, fokusirano je na povezivanje ljubitelja komunikacijske industrije regiona. Konferencija ističe snagu žena u poslovanju i leadershipu, njihov stvarni položaj u društvu danas i naglašava važnost društveno odgovornog delovanja, novih trendova u komunikaciji te ljude i znanje kao najveću vrednost organizacija.

    Prvu veče konferencije, 15.10. održaće se Gala veče Woman.Comm of the Year 2024 u sarajevskoj Vijećnici. Ova nagrada ima za cilj da promoviše profesionalne uzore, slavi njihov uspeh i doprinese razvoju komunikacijske industrije u Bosni i Hercegovini i regionu. Nagradu Woman.Comm of the Year mogu dobiti članice Woman.Comm Cluba, ali i druge uspešne žene koje su svojim radom unapredile komunikacijsku industriju i položaj žena u njoj.

    Ove godine donosimo veliku novost – takmičenje je otvoreno na regionalnom nivou, što znači da se mogu prijaviti žene iz celog regiona. Takođe, prijavu može podneti bilo ko, a ne samo članice Woman.Comm Cluba, kako je bilo do sada. Ceremonija nagrađivanja održaće se na jednoj od najlepših lokacija u državi, Vijećnici u Sarajevu, uz muzičkog gosta, divnu zvezdu sevdaha, Amire Medunjanin, što će dodatno obogatiti svečanost ovog događaja.

    • Kako će na rad kluba uticati širenje na Adria region?

    Širenje Woman.Comm Cluba na Adriatic region donosi novu dinamiku i prilike za žene iz svih zemalja regiona da se povežu, razmene iskustva, znanja i najbolje prakse. Naš cilj je dodatno osnažimo ulogu žena u komunikacijskoj industriji i generalno unapredimo rad u tom području.

    Regionalno širenje takođe znači veći uticaj naših inicijativa i projekata, te povećanje broja članica koje dele našu misiju i viziju, jer širenje kluba na region daje nam veliki vetar u leđa da se sve incijative na kojim radimo još snažnije čuju.

    • Šta nas očekuje na launch eventu  27. Juna u Beogradu?

    Naš prvi zvanični događaj u Srbiji održaće se 27. juna u predivnom beogradskom bioskopu „Balkan“, poznatom po svojoj istorijskoj važnosti. To će biti prvo regionalno okupljanje Woman.Comm kluba u Srbiji, obećavajući nezaboravno iskustvo koje spaja kulturu, umetnost i inspiraciju.

    U prostoru će biti izložba „Naturalis“ slikara Borisa Lukića, čiji radovi sjedinjuju klasične slikarske tehnike s detaljima intime i atmosferom ateljea. Očekujemo dolazak više od 100 uspešnih žena iz komunikacijske industrije Srbije i regiona, a glavna tema događaja biće „Komunikacije svuda oko nas: kako komuniciramo?“.

    U sklopu stručnih panela razmotrićemo aktuelne trendove, savladavanje izazova i pružiti nova rešenja. Takođe, održat će se i radionica o Imposter sindromu koju će voditi Nataša Pavlović Bujas, priznata ekspertkinja u komunikacijskoj industriji.

    Radujemo se razmeni iskustava i znanja, stvaranju novih poznanstava i prijateljstava te jačanju mreže uspešnih žena i stručnjaka za komunikaciju u regionu. Ovo je prilika da se povežemo, radimo zajedno i uživamo u umetnosti i kulturi, možda čak i da osmislimo novi veliki regionalni projekat ili kampanju. Sva organizacija događaja će biti uz podršku Smart Vision agencije i naše ambasadorke Bojane Stanković što upravo pokazuje tu jačinu regionalne saradnje.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife/G. Mitrović

    Foto: Woman.comm Club

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE