Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ,,Royal Balm" Katarina Milosavljević

    Organska kozmetika ,,Royal Balm“ ima lekovita dejstva: Kako nastaju serumi, melemi i tonici

    ,,Royal Balm“ je jedina kozmetika koja u našem podneblju poseduje organski sertifikat, a jedinstvena je po tome što sadrži lekovito bilje isključivo sa ovih prostora, sa planine Rtanj. Fitoterapeut Katarina Milosavljević ispred ,,Royal Balma“ kaže da oni prerađuju lekovito bilje tako što ga destiliraju.

    ,,Imamo hidrolate i etarska ulja. I pored toga sušimo i maceriramo. Tako dobijamo ekstrate koje koristimo u celoj našoj kozmetici“, otkriva za BIZLife Katarina.

    ,,Royal Balm“ je svoje proizvode predstavio na Poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, a među njima su bili: Royal kreme, serumi za lice, tonici, melemi smilje i kantarion, hidrolati smilje i lavanda.

    ,,Royal Balm" Katarina Milosavljević

    ,,Royal Balm“ Katarina Milosavljević

    Oni jedini imaju organski sertifikat za kozmetiku, kao i sertifikovanu biljnu proizvodnju u Beogradu.

    ,,Što se tiče prerade bilja najintersantnije je smilje koje je trenutno najpopularnije i od njega imamo kolekciju za lice koja se sastoji od seruma, krema i tonika. Takođe, pravimo meleme koji su monokomponenti. Mogu da ih koriste trudnice i bebe. Tu su i ekstrati i svi su nezavisno organski sertifikovani“, objašnjava Katarina Milosavljević.

    Proizvodnja

    ,,Royal Balm“ ima samo dva zaposlena i dva eksterna saradnika. Prema Katarininim rečima, proizvodnja ne mora da bude konstantna, ona zavisi od prodaje. Sami ekstrati i berba se obavlja jednom godišnje.

    ,,Možemo da ispunimo zahteve od 10, 20 i 100.000 komada, ali isto tako trenutno radimo sa manjim kapacitetom jer je trenutno takvo tržište“, ističe Katarina.

    ,,Royal Balm" Katarina Milosavljević

    ,,Royal Balm“ Katarina Milosavljević

    Za berbu lekovitog bilja najčešće angažuju sezonske radnike. To im je najveća muka, priznaje Katarina, jer na istoku Srbije ima veoma malo ljudi koji rade.

    ,,Dešava se da u periodu kada nama najviše trebaju oni idu u berbu malina. Tamo su dnevnice mnogo veće. Kada je reč o lekovitom bilju, sam otkup je veoma mali i ne bismo imali nikakvu isplativost da ne radimo preradu u kozmetičke proizvode“, kaže ona.

    Svake godine je isto. Idu po žene za kopanje ili za berbu. Moraju da ustanu u tri ili četiri ujutru i pređu 50 km, a nekad i 100 km da bi došli po njih, da ih dovezu da rade, pa da ih vrate.

    ,,Jako je mučna svaka ta obrada lekovitog bilja samo zbog radne snage“, napominje Katarina Milosavljević.

    Vrste lekovitog bilja

    Lekovito bilje nema iste potrebe kao povrće, da se stalno zaliva, bere i da se prska. S obzirom na to da su organski proizvođači, nisu imali nikakvih problema i nisu koristili organske prehrane.

    ,,Royal Balm“ ima sedam različitih vrsta lekovitog bilja. Prošle godine su proizveli dve tone i 200 kg žalfije, oko tonu smilja i tonu lavande.

    ,,Royal Balm" Katarina Milosavljević

    ,,Royal Balm“ Katarina Milosavljević

    ,,Ove godine očekujemo više od dve tone lavande, oko 800 kg hajdučke trave, 500 kg izopa i rtanjski čaj ekperimentalno. Posadili smo i seme noćurka, organsko, koje imamo jedini u Srbiji. Očekujemo od oktobra, novembra prvu berbu“, dodaje Katarina.

    Lekovita dejstva

    Fitoterapeut navodi da ne mogu da kažu da je ,,Royal Balm“ lekovita kozmetika, jer bi morali da se drugačije kategorizuju. Zbog samog udela lekovitog bilja, kog ima 100 odsto u njihovim proizvodima, ipak jeste lekovita kozmetnika.

    ,Različita je od druge kozmetike, koja sadrži između 60 i 80 odsto destilovane vode. Kada je reč o ,,Royal Balmu, 30 i 40 posto udela ima hidrolat.

    ,,Mi vodu ne koristimo u našim proizvodima. Ostali udeo je emulgator i čist ekstrat smilja, hajdučke trave“, naglašava Katarina.

    Mnogi pričaju kako smilje pomaže kod određenih stanja, ali Katarina to demantuje jer ne voli da priča da to pomaže za sve, a da na kraju ne pomogne. Cilj im je da korisnik koji uzme njihov proizvod zaista bude zadovoljan i da reši svoj problem.

    ,,Prvo pitam da li su posetili lekara. Sarađujem sa doktorkom koja se bavi aromaterapijom. Naši ljudi imaju običaj da se leče samoinicijativno čitajući internet. Najčešće šaljem besplatan uzorak nekog proizvoda kod osobe koja zaista ima neki problem, jer ništa neću dobiti time ako nekome prodam proizvod koji mu neće pomoći“, zaključuje Katarina Milosavljević.

    Kako Katarina dodaje, u budućnosti će imati u ponudi i meleme koji će biti višekomponentni i namenski za određene probleme poput vena, hemoroida i reumatskih problema.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE