Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Milan Pištalo

    Milan Pištalo, direktor prodaje NF Innova: Kako je izgledao put od startup-a do međunarodne kompanije

    NF Innova je vodeća inovativna softverska kompanija koja se bavi razvojem najsavremenije platforme za digitalno bankarstvo. O putu koji je NF Innova prošla od male do međunarodne kompanije za BIZLife govori Milan Pištalo, direktor prodaje, koji objašnjava i kako je FINTENSE platforma našla put do velikog broja korisnika i postala neophodan alat za brojne banke u regionu. 

    Kako je biti na čelu prodaje Fintech kompanije koja je počela kao startup na teritoriji Srbije, a sada posluje u celom svetu?

    Poprilično aktivno i nikad dosadno! Od jedne male lokalne kompanije, koja sarađuje sa domaćim bankama, došli smo do internacionalne kompanije koja posluje na 3 različita kontinenta, od Evrope i Afrike do Bliskog Istoka. Svakako zahvaljujući našoj FINTENSE platformi za digitalno bankarstvo, ali pre svega našim partnerima, bankama, koje su prepoznale sve koristi i platforme i Innove, kao kompanije. Mi se trudimo uspostaviti partnerski odnos sa svim našim klijentima i ne posmatramo prodaju kao neki početni proces, koji se završava nakon potpisivanja ugovora. Čak naprotiv. To je tek početak partnerske saradnje, gde je neophodan konstantan rad i saradnja na svim nivoima, od prodaje, isporuke, pa do krajnje korisničke podrške.

    Podelite sa nama delić vašeg umeća, kako napraviti prvi kontakt sa potencijalnim klijentom? Kako preneti pravu informaciju o proizvodu i premostiti poteškoće u prodaji?

    Naš pristup nije da stavljamo naš proizvod u centar priče, već da koristimo naše iskustvo u digitalnim transformacijama tradicionalnih banaka. Bitno je da razumemo važnost vizije i strategije banke, a FINTENSE, naše rešenje, predstavlja alat koji omogućava lakšu realizaciju te transformacije u saradnji sa bankama. Kada se dublje razume bankina vizija, možemo bolje predstaviti kako FINTENSE i NF Innova mogu doprineti ostvarenju tih ciljeva.

    Kao ekspert da li možete da nama kažete šta  je to što je uvek konstanta, a šta  moramo da menjamo ako želimo da ostvarimo rezultate?

    Ako želimo postići izvanredne rezultate, presudno je neprestano se prilagođavati. Tržište, tehnološki napredak i radni procesi neprekidno evoluiraju. Stoga je ključno da organizacije aktivno reaguju na nove zahteve i inovacije.

    Promena predstavlja ključni faktor, jer očekivati napredak zadržavajući se na istim metodama kao u prošlosti jednostavno nije produktivno. Neophodno je hrabro prihvatiti promene i istraživati nove pravce, čak i kada nemamo prethodnog iskustva s njima.

    Milan Pištalo

    NFInnova

    U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, vrhunska prezentacija i priča nisu dovoljni. Ono na čemu intenzivno radim sa svojim timom je osiguravanje relevantnih i pouzdanih referenci iz našeg poslovanja. Pomaganjem postojećim klijentima da postignu izvanredne rezultate uz našu FINTENSE platformu, stvaramo bogatstvo referenci i najboljih praksi koje možemo ponuditi potencijalnim novim klijentima, pružajući im jako veliku vrednost.

    Očuvanje dobre reputacije predstavlja veliki izazov, posebno u osetljivim sektorima poput bankarstva, gde čak i najmanji propust može imati ozbiljne posledice. Stoga je doslednost u održavanju najviših standarda i kvaliteta od presudnog značaja.

    Napominjem da uspeh nije rezultat samo individualnih napora, već kolektivne predanosti i podrške cele organizacije. Ponosan sam ne samo na tim prodaje, već i na svakog pojedinca unutar Innove, čiji doprinos gradi naš zajednički uspeh.

    FINTENSE digitalnu bankarsku platformu danas koristi ogroman procenat banaka regiona. Po čemu se FINTENSE razlikuje od drugih?

    FINTENSE platforma neprestano evoluira i postavlja standarde u regionu. Zahvaljujući našim partnerima, koji su jednako spremni za promene i inovacije, uvek smo bili pioniri u lansiranju novih proizvoda, funkcionalnosti i prilagođavanju novim zakonskim regulativama.

    Još pre devet godina, kada smo prvi put uveli online proizvode sa digitalnim sertifikatima u tadašnjoj Societe Generale, sadašnjoj OTP banci, otvaranju prvog online računa, iKeš sa Raiffeisen bankom pre pandemije, pa sve do prvih Dark mode verzija i autentifikacije biometrijom. Sve naše banke su prve prihvatile nove usluge definisane od strane Narodne Banke Srbije; IPS Skeniraj, IPS Pokaži i, naravno, Prenesi.

    Takođe, ponosni smo na prvu bankarsku aplikaciju za Apple Watch koja je dostupna svim klijentima OTP banke.

    Kada se kontinuirano radi na ovakav način više deset godina, uz partnere koji vas podržavaju u svakom koraku, upravo tu leži ključna razlika!

    U vremenu u kome kompanije ne prezaju da menjaju vendore, čini se da su vama vaši klijenti verni. Kako to uspevate?

    Naša poslovna filozofija se temelji na ključnim vrednostima poverenja, dubokog razumevanja, posvećenosti i razvoju dugoročnih partnerskih odnosa.

    Imamo jasno definisanu strategiju kompanije koja se dinamično prilagođava potrebama i ciljevima naših partnera. Naša predanost zajedničkom rastu proizilazi iz uverenja da je obostrani interes ključan za uspešnu dugoročnu saradnju.

    Aktivno sarađujemo s našim partnerima u razumevanju njihovih potreba i zajedno oblikujemo planove za budući razvoj i realizaciju. Verujemo da je ovaj interaktivni pristup ključan za stvaranje vrednosti i ostvarivanje zajedničkih ciljeva. Ovaj model saradnje osigurava da svaki korak koji preduzimamo bude usklađen s našim partnerima, gradeći tako snažne poslovne veze.

    Komunicirate sa bankama na globalnom nivou da li možete da nam kažete koliko se zahtevi I potrebe banaka razlikuju? Poređenje Middle East – Evropa.

    U Bliskom Istoku, bankarski sektor prati specifične socio-kulturne, ekonomske i regulatorne karakteristike tog regiona. Kulturološke razlike su izražene u zemljama ovog regiona, što predstavlja fascinantno i izazovno iskustvo. Naši klijenti na Bliskom Istoku prate islamsko bankarstvo po Šerijat zakonima, što se bitno razlikuje od tradicionalnog bankarstva u Evropi.

    Komunikacija i saradnja s bankama s Bliskog Istoka zahtevaju poseban pristup i razumevanje specifičnosti ovog regiona. Tradicionalne vrednosti koegzistiraju s najnovijim tehnologijama i postavljanjem novih trendova, što čini bankarski sektor ovog regiona posebno dinamičnim.

    Što se tiče tehnologije i potreba klijenata, tu nema mnogo razlika. Svi traže brze isporuke, fleksibilnost, pristup najnovijim tehnologijama, dostupnost resursa i, naravno, povoljne uslove i popust. 😊

    Ovi zahtevi su univerzalni i predstavljaju osnovu za pružanje usluga koje zadovoljavaju potrebe klijenata, bez obzira na geografsku lokaciju.

    Da li možemo da vas zamolimo da nam kažete koje su to tehničke prednosti FINTENSE platforme, izgrađena je na mikro-servisima, šta to u prevodu znači za banku I njenog korisnika?

    Tehnička prednost FINTENSE-a leži u njegovoj spremnosti kao gotovog rešenja, koje već obuhvata obilje funkcionalnosti uspešno testiranih na internacionalnim tržištima. Jedna od karakteristika ovog rešenja je mikro-servisna arhitektura omogućava izuzetnu agilnost i fleksibilnost u razvoju i održavanju sistema, dok istovremeno održava stabilnost sistema.

    Ova napredna arhitektura omogućava da se lako prilagodimo promenama i zahtevima tržišta, pružajući klijentima pouzdano i inovativno rešenje.

    Ove tehničke prednosti znače da banka može brzo da se prilagodi promenama na tržištu i da kontinuirano unapređuje svoje usluge, pružajući korisnicima pouzdan, skalabilan i siguran bankarski sistem.

    Za korisnike, to znači da imaju lak pristup inovativnim bankarskim uslugama, uz garantovanu sigurnost i stabilnost.

    Danas se dosta priča o cloud-u. Koliko je cloud ubrzao samu digitalizaciju banaka? Da li I dalje postoji strah od cloud ili je to davna prošlost?

    Cloud je odavno prisutan i samo je pitanje u kojoj meri se koristi. Verujem da smo prošli fazu straha i da smo u fazi odabira servisa i spremnosti servisa koji će bolje raditi na cloud-u.  Mnoge banke već koriste cloud za različite svrhe, a strahovi su sve više prevaziđen

    Cloud tehnologija je postala ekonomičnija i omogućava bankama da se fokusiraju na svoje poslovanje umesto na održavanje sopstvenih sistema. Kao i bilo koja nova tehnologija, verujem da je veći izazov zakonska regulativa (koliko je uređen sistem) i da li razumemo tehnologiju.

    Znamo da ste ovih dana potpisali ugovor sa još jednom bankom na Middle East kako vam to polazi za rukom?

    Kada imate partnere koji postižu izvanredne rezultate i konstantno se svrstavaju među najbolje banke, bez obzira na državu u kojoj posluju, a pri tome ste i vi delimično zaslužni za takve uspehe, to značajno olakšava proboj na druga tržišta.

    Banke traže stabilne Fintech kompanije sa impresivnim referencama. S druge strane, mi tražimo banke koje su spremne na promene. Kada se ove dve strane udruže, nastaje dugotrajno partnerstvo koje donosi izvanredne rezultate.

    Pomenuli ste da su vaši klijenti vaši partneri I to nam je sada već jasno, a da li postoje neki Fintech partneri koji doprinose vašem prodajnom uspehu?

    Svako treba da bude majstor svog zanata i da se posveti svom poslu. Baš kao što mi podržavamo banke u njihovoj digitalnoj transformaciji, tako i kao softverska kompanija imamo partnere koji nama pomažu da budemo efikasniji, sigurniji i stabilniji.

    Naša partnerska mreža i saradnja sa tehnološkim partnerima zasnivaju se na zajedničkoj viziji, uz međusobno poštovanje i razumevanje.

    Nakon toga, svi zajedno zasučemo rukave i obavljamo svako svoj posao!

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

     

     

     

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE