Zlatiborac

Zlatne medalje za besprekoran kvalitet Zlatiborac proizvoda

U godini kada obeležava 140 godina negovanja porodične tradicije i autentičnih ukusa, kompanija Zlatiborac beleži još jedan veliki uspeh. Na ovogodišnjem međunarodnom takmičenju „Ham and Sausage Quality Competition”, koje organizuje ugledno Nemačko poljoprivredno društvo (DLG), proizvodi Zlatiborca osvojili su ukupno 21 medalju za kvalitet – čak 19 zlatnih, jednu srebrnu i jednu bronzanu.

Među nagrađenim proizvodima su prepoznatljivi domaći i duvan čvarci, Zlatiborac mortadele, suva goveđa pršuta, što potvrđuje širok spektar vrhunskih delikatesa u portfoliju kompanije. Proizvodi srpskog brenda našli su se u konkurenciji sa više od 30.000 prehrambenih proizvoda iz celog sveta, a Zlatiborac je, inače, prva kompanija iz Srbije koja je ikada osvojila DLG medalju – i to prvi put 2009. godine.

Aleksandar Mladenović, direktor marketinga kompanije Zlatiborac

Aleksandar Mladenović, direktor marketinga kompanije Zlatiborac

„DLG medalje za nas nisu samo priznanja – one su potvrda da ono što radimo ima vrednost i izvan granica naše zemlje. Kvalitet je osnovni stub naše strategije i nikada ne pravimo kompromise u vezi s tim. Od receptura, koje negujemo generacijama, do procesa proizvodnje u skladu sa najsavremenijim tehnologijama – sve u Zlatiborcu usmereno je ka jednom cilju: da naši potrošači dobiju proizvod koji zaslužuje njihovo poverenje”, kaže Aleksandar Mladenović, direktor marketinga kompanije Zlatiborac.

Nemačko poljoprivredno društvo, osnovano davne, 1885. godine, danas predstavlja jednu od najvažnijih svetskih institucija za ocenjivanje kvaliteta prehrambenih proizvoda. Njihova priznanja dobijaju proizvodi koji uspeju da zadovolje najstrože kriterijume, kako u pogledu ukusa tako i u pogledu sastava i tehnološkog procesa proizvodnje.

Tajna ukusa iz Mačkata

Dugogodišnja posvećenost održavanju visokih standarda u Zlatiborcu ogleda se i u modernizaciji procesa, ali bez odstupanja od tradicionalnih vrednosti. Specifična mikroklima sela Mačkat, proces sušenja mesa na ruži vetrova, dimljenje bukovim drvetom i pažljivo čuvane recepture uz izbor najboljih komada mesa koji će ući u proizvodnju – predstavljaju osnovu prepoznatljivog kvaliteta.

Zlatiborac je brend koji od svog nastanka gradi autentičnost kroz jasan identitet, doslednu komunikaciju i nepromenljiv fokus na kvalitet. Na tržištu koje se neprestano razvija, naša snaga leži u sposobnosti da spojimo savremene pristupe sa vrednostima koje su nas oblikovale. U vremenu prezasićenom porukama, potrošači prepoznaju ono što je iskreno, provereno i postojano, a upravo tu leži snaga Zlatiborca”, ističe Mladenović.

Osvojene medalje za Zlatiborac ne predstavljaju samo priznanje za dosadašnji rad, već i snažnu motivaciju za nastavak puta doslednosti, inovacije i posvećenosti potrošačima. U vremenu kada se tržište brzo menja, a zahtevi postaju sve sofisticiraniji, Zlatiborac ostaje dosledan svom temelju – ukusu koji traje i kvalitetu koji se ne dovodi u pitanje.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Zlatiborac

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE