Zašto dokumentarac o Bitlsima treba da pogledaju MENADŽERI?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Menadžeri u Bitlsima

    Zašto dokumentarac o Bitlsima treba da pogledaju MENADŽERI?

    Dokumentarac o jednoj od najpoznatijijh rok grupa svih vremena, Bitlsima, reditelja Pitera Džeksona premijerno je prikazan prošlog meseca.

    Ovaj dokumentarni film o Bitlsima, pod nazivom “Get Back”, ima fokus na nastanak pretposlednjeg studijskog albuma benda “Let it Be”. Osim toga, prikazan je i njihov poslednji koncert dok su funkcionisali kao bend, na krovu londoskog Savil Roua.

    Film je napravljen od 55 sati neviđenih snimaka, koje je Majkl Lindzi Hog snimio 1969. godine, i 140 sati zvuka sa sesija snimanja koji nije javnost imala prilike da čuje.

    Sve je isečeno i stvoren je dokumentarac, koji je prikazan u tri epizode krajem novembra ove godine.

    “Šta je to što čini da tim funkcioniše/peva?”

    Kako piše The Economist, ovaj film bi trebalo da pogledaju i menadžeri, zbog poruka koje nosi. Kako se ističe, menadžeri generalno funkcionišu tako što postavljaju pitanje: “Šta je to što čini da tim funkcioniše”, ili u slučaju Bitlsa, “da peva”.

    Dokumentarac o legendarnim muzičarima je redak film koji omogućava upravo uvid u funkcionisanje jednog “svetskog tima”, kako ga naziva The Economist.

    Kao primer i prvi princip, navodi se uloga bubnjara benda, Ringa. On provodi svoje vreme izgledajući vrlo zbunjeno ili uspavano, kada ne svira. Ringu je veoma smešno kada se ostala trojica iz benda svađaju. On je muzičar, pa bez njega nema muzike, a samim tim ni benda. On je član tima, pomaže da se prevaziđe konflikt i “pravi mostove” između ljudi.

    Kako se dodaje, to znači da su veoma važne psihološke osobine tima, i svakog pojedinca iz tima.

    Menadžeri Bitlsi

    Inspiracija je svuda

    Još jedan princip iz filma koji The Economist ističe a koji bi menadžeri trebalo da primete jeste inspiracija koju članovi bendova traže svuda.

    Dokumentarac “Get Back“ prikazuje tim superzvezda koji prihvataju taj način funkcionisanja: grabe ideje sa različitih lokacija, sviraju pesme drugih bendova i sa zadovoljstvom rpihvataju savete i pomoć autsajdera.

    Treća poruka filma tiče se upravo načina i vremena obavljanja neke akcije. 

    U jednom momentu u filmu, bend ima zadatak da za samo nekoliko dana napiše nove pesme za album i izvede ih prilikom gostovanja na televiziji. Oni moraju da shvate kako da to urade. U filmu se ističe kako fromntmen grupe, Pol Mekartni žudi za “figurom oca” koja je njemu i njegovoj porodici uvek pomagala da isplanira svoje rasporede.

    Iz ove poruke zaključuje se da kombinacija samostalnosti i roka daje idealne rezultate.

    Bitlsi su voleli ono što su radili

    Ipak, nisu sve poruke u filmu potekle iz pozitivnih primera. Jedan od članova benda, Džordž Harison u filmu je zanemaren od strane Džona Lenona i Pola, pa zato i napušta bend. Čak se ističe i droga kao potencijalni razlog za napuštanje benda.

    Poruka koja se iz toga može izvući je da tehnička sposobnost i znanje nije jedini faktor koji određuje uspeh. 

    Kao glavna poruka ističe se to što Bitlsi vole ono što rade za život. Oni pričaju o muzici i razmišljaju o njoj čak i kada je ne sviraju. Kako ističe The Economist, timovi koji imaju najviše uspeha, vole da rade to što rade i zadovoljni su zajedničkim funkcionisanjem.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE