
Vodič iz prve ruke: Kolumnisti BIZLife-a objavili knjigu „Sa LinkedInom na ti“
Autori kolumne o LinkedInu na portalu Bizlife, Nemanja Živković i Dejan Pataki, objavili su knjigu „Sa LinkedInom na ti“, u kojoj su sabrali znanje i iskustvo iz prethodne godine aktivnog pisanja za naš portal, analiziranja i rada na ovoj važnoj društvenoj mreži za sve profesionalce. Njihove kolumne mogli ste da čitate svakog utorka na portalu BIZLife.
Promocija knjige održana je sinoć u hotelu Prezident Palace, a posebnu pažnju izazvalo je obraćanje Lazara Džamića, jednog od najcenjenijih marketinških stručnjaka sa ovih prostora, koji je ujedno i autor predgovora za knjigu. Džamić je istakao značaj ovakvog izdanja za domaće tržište, naglašavajući da je LinkedIn danas ključni alat ne samo za zapošljavanje, već i za izgradnju ličnog brenda i poslovnih veza.
Knjiga „Sa LinkedInom na ti“ namenjena je svima koji žele da bolje razumeju kako da se istaknu na ovoj mreži, bilo da su početnici ili već iskusni korisnici. Kroz konkretne primere, savete i analize, autori na jednostavan i pristupačan način približavaju čitaocima šta zapravo znači biti aktivan i autentičan na LinkedInu.
Lična iskustva kao uputstvo
„Kroz ovu knjigu, imali smo priliku da podelimo svoja iskustva i strategije koje mogu pomoći svakom čitaocu da maksimalno iskoristi LinkedIn kao alat za unapređenje ličnog i poslovnog brenda. Verujemo da LinkedIn nije samo platforma za umrežavanje, već snažan poslovni alat koji može transformisati karijere i kompanije. Kroz doslednu primenu strategija koje smo podelili, moguće je izgraditi kredibilan lični brend, efikasnu poslovnu mrežu i postići prepoznatljivost na globalnom nivou“, poručuju autori knjige.
Oni su istakli da iako je LinkedIn najpoznatiji po tome što je digitalni CV, njegovo pravo bogatstvo leži u mogućnostima koje pruža za poslovni rast.
„Kroz deljenje znanja, angažovanje sa zajednicom i aktivnu participaciju u relevantnim diskusijama, možete ne samo pozicionirati sebe kao lidera u svojoj industriji, već i izgraditi trajne, vredne poslovne veze. LinkedIn je takođe ključna platforma za kompanije koje žele da izgrade prepoznatljiv brend, privuku najbolje talente i povećaju angažman sa svojim ciljnim tržištem. Kroz digitalni identitet svakog zaposlenog, kompanija može postići značajan uspeh u pogledu employer brandinga, pa čak i prodaje“, istakli su.
Značaj autentičnosti
Pataki i Živković veruju da autentičnost i doslednost čine razliku.
„Platforme poput LinkedIn-a omogućavaju da se pokažete onakvi kakvi jeste, sa svim svojim veštinama, iskustvima i vrednostima. I to je upravo ono što vas izdvaja iz mase – ne lažne fasade, već istinski rad i doprinos koji ostavljate u svojoj industriji“, smatraju.
Ova knjiga nije samo zbirka saveta. Ona je vodič kako da u stvarnom svetu primenite princip autentičnosti, izgradnje poverenja i strateške upotrebe LinkedIn-a da biste postigli dugoročan uspeh.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo