Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Reklame, Old Spice

    Ovo je 5 NAJBOLJIH reklama svih vremena (VIDEO)

    Reklama i te kako zna da izazove različite reakcije kod ljudi i natera ih da razmišljaju o proizvodu koji je predstavljen na zanimljiv i originalan način. Zbog toga su mnoge uspešne kampanje nagrađene.

    Među njima su pet koje su proglašene najboljim, prema sajtu „Drum“ koji je organizovao glasanje.

    Na osnovu broja glasova kreativci iz „World Creative Rankings“ i „The Drum’s Judges’ Club“ rangirali su najbolje reklame svih vremena.

    Mi vam predstavljamo prvih pet.

    Reklama „Cog“ za Hondu

    „Cog“ je britanska televizijska i bioskopska reklama koju je Honda lansirala 2003. godine. Automobilska kompanija je promovisala Accord liniju automobila sedme generacije. Ona je sledila primer Rube Goldberg mašine, nazvanoj po američkom karikaturisti. U pitanju je mašina ili sprava „lančane reakcije“ koja je dizajnirana da izvrši jednostavan zadatak na indirektan i previše komplikovan način.

    Wieden+Kennedy je razvio marketinšku kampanju vrednu 6 miliona funti za „Cog“ i njegove partnere, „Sense“ i „Everyday“. Deo nje je uradio Partizan Midi-Minuit sa budžetom od milion funti. Antoan Bardu-Žake je upravljao produkcijom i angažovao „The Mill“ da se bavi postprodukcijom. Finalni deo od 120 sekundi reklame „Cog“ emitovan je na britanskoj televiziji 6. aprila 2003, tokom reklamne pauze na ITV-u, gde su izveštavali o Brazilian Grand Prix.

    Kampanja je bila veoma uspešna i kritički i finansijski. Hondin britanski domen zabeležio je više veb saobraćaja u 24 sata nakon televizijskog debija „Cog“ nego što su svi automobilski brendovi iz Velike Britanije ostvarili tokom celog tog meseca.

    Reklama „Surfer“ integrisana kampanja

    Reklamu je 1999. godine pokrenuo Diageo kako bi promovisao pivo Guinness u Ujedinjenom Kraljevstvu. Kamen temeljac kampanje je televizijska reklama, prvobitno duga 60 sekundi. U njoj je fokus na polinezijskom surferu koji uspešno savladava veliki talas.

    Radnja je usredsređena na grupu surfera koja čeka savršen talas. „Beli konji“ koji se razbijaju pretvaraju se u prave konje. Jedan po jedan surfer „ispada“ i ostaje samo onaj koji pobeđuje. Ostali mu se pridružuju i slave na obali.

    Snimljena je na Havajima u roku od devet dana i režirao ju je Džonatan Glejzer. Reklama je osvojila više nagrada od bilo koje druge 1999. godine.

    „1984“ američka televizijska reklama

    U njoj je predstavljen Apple Macintosh personalni kompjuter. Osmislili su je Stiv Hejden, Brent Tomas i Li Klou u agenciji Chit/Day. Producirala ju je njujorška kuća „Fairbanks Films“. Režiju je radio Ridli Skot. Engleska atletičarka Anja Major nastupila je kao neimenovana heroina, a britanski glumac Dejvid Grejam kao Veliki brat. Reklama je u SAD prvi put emitovana u 10 lokalnih medija. Drugo televizijsko emitovanje, i jedino nacionalno emitovanje u SAD, bilo je 22. januara 1984. godine, tokom pauze u trećem kvartalu televizijskog prenosa Super Bowl XVIII na televiziji CBS.

    U jednoj interpretaciji reklame navedeno je da su angažovali neimenovanu heroinu da predstavlja dolazak Machitosh kompjutera. Na njenoj beloj majici bez rukava je slika računara. Ona je prikazana kao sredstvo za spas čovečanstva od „konformizma“. Slike su bile aluzija na roman Džordža Orvela „1984“. U njemu se opisuje budućnost kojom upravlja televizijski „Veliki brat“. Smatralo se da je reklama prekršila autorska prava, te su Apple i Chit/Day dobili pismo o prekidu i odustajanju u aprilu 1984.

    Predmet spora sa Apple-om kasnije je nazvan prelomnim događajem i remek-delom u oglašavanju. The Clio Awards je dodala reklamu u Hall of Fame, a Advertising Age ju je pozicionirala na vrh svoje liste 50 najboljih reklama.

    Smell Like a Man, Man – televizijska reklamna kampanja u SAD

    Reklamu je napravila agencija „Wieden+Kennedy“ za brend proizvoda za negu muškaraca „Old Spice“, u vlasništvu Procter & Gamble. Kampanja se takođe naziva „The Man Your Man Could Smell Like“. To je naslov prve 30-sekundne reklamne kampanje.

    U reklami se pojavljuje glumac Isaiah Mustafa. „Old Spice“ ga naziva „Old Spice Man“. Mustafa se obraća gledaocima veoma samouvereno i govori o dobrobiti korišćenja proizvoda za higijenu. Glumac održava stalni kontakt očima dok priča o Old Spice-u. U reklami su prikazane sve aktivnosti koje on obavlja tokom dana u nekoliko sekundi.

    Kampanja je prvobitno pokrenuta kako bi reklamirali Old Spice Red Zone After Hours Body Wash. Međutim, kasnije je proširena na druge proizvode budući da su prve reklame ostvarile veliki uspeh. Kampanja je namenjena ženskim gledaocima, uprkos tome što je cilj doći do muškaraca. Komapanija je utvrdila da žene često donose odluke o kupovini higijenskih proizvoda, čak i za muške članove porodice.

    Reklama je prvi put prikazana 4. februara 2010. Debitovala je na američkoj televiziji četiri dana kasnije tokom reklamnih pauza za nove epizode ​​American Idol i Lost i izveštavanja o Zimskim olimpijskim igrama 2010. Odlaganje je tempirano da bi iskoristili predviđeno povećanje interesovanja za oglašavanje u danima nakon Super Bowl XLIV. „Old Spice“ bio glavna tema u američkim medijima, poput Los Anđeles Tajmsa i Njujork dejlija. Zbog toga je Mustafa pozvan da se pojavi u nekoliko televizijskih emisija. Među njima je bila i emisija slavne voditeljke Opre Vinfri.

    Mračna kampanja za bombone „Skittles“

    Čuvenu reklamu za bombone „Skittles“ kreirala je i lansirala njujorška agencija D’Arcy Masius Benton & Bowles 1994. godine.

    Radnja se dešava u prodavnici. Žena prilazi svom kolegi Timu i traži od njega da pokaže Džoelu svoj jedinstveni talenat, koji sve pretvara u Skittles. Ona daje Timu heftalicu, koja se jednim dodirom odmah pretvara u stotine bombona koje padaju. „To je sjajno“, viče Džoel. Tim, međutim, ne izgleda tako zabavljeno.

    „Da li je sjajno kada ne možete da držite svog dečaka u naručju?“ odgovara on.

    Tim se nalazi u dubokoj egzistencijalnoj dilemi. Priča im o čoveku koga je pretvorio u „Skittles“ pošto se rukovao s njim u autobusu.

    „Nikad više neće videti svoju porodicu“, kaže on dok pušta bombone da padnu preko stola i na pod. Kada je pokušao da se javi na telefon, nevolja se nastavila budući da se hiljade bombona materijalizovalo pred njim.

    Na kraju sto postaje „Skittles“. Urnebesno mračna reklama traje samo 45 sekundi i završava se poznatom frazom „Okusi dugu“.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot Youtube

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE