Borntostandout

Provokativni korejski parfmeski brend BORNTOSTANDOUT osvaja svet uz investiciju L’Oréal-a

BORNTOSTANDOUT, luksuzni parfemski brend iz Koreje, uspešno je završio seriju A finansiranja (prvi značajan krug ulaganja) koje je predvodila američka firma specijalizovana za potrošače, Touch Capital, i BOLD, korporativni fond za venture kapital kompanije L’Oréal.

Ovaj investicioni poduhvat omogućava BORNTOSTANDOUT-u da iskoristi ekspertizu L’Oréala u globalnom brendiranju, dok će Touch Capital pružiti strateške uvide kako bi ojačao poziciju brenda na međunarodnim tržištima. Finansijska sredstva takođe će omogućiti bržu ekspanziju brenda, posebno u Evropi i SAD-u, kao i unapređenje otkrivanja mirisa kroz jedinstvena maloprodajna iskustva.

Brend BORNTOSTANDOUT, koji je osnovan 2022. godine, brzo je stekao reputaciju po svojoj karakterističnoj originalnosti i umetničkoj filozofiji, obezbedivši distribuciju u vrhunskim maloprodajama u 60 zemalja za samo dve godine od lansiranja. Brend istražuje mirisne pravce koji su hrabri, provokativni i nekonvencionalni, a nedavno je predstavio kolekciju Extrait Extrême – parfeme sa izuzetno visokim koncentracijama ulja od 60%.

„Ono što BORNTOSTANDOUT izdvaja kao jedinstvenu snagu u luksuznom parfimerstvu jeste naše čvrsto verovanje u odabiru drugačijeg puta koji favorizuje kreativnost umesto konvencija“, izjavio je Jun Lim, osnivač i generalni direktor BORNTOSTANDOUT-a i dodao: „Podrška tako značajnih investitora za nas nije samo finansijska inekcija; to je snažna potvrda da parfemi prožeti originalnošću predstavljaju jedan od najvećih luksuza u životu.“

Džun je stvorio prvi korejski brend NICHE parfema: Sa ovakvim nazivima i mirisima se još niste susreli

Pokrenut uz duboka industrijska saznanja svog osnivača Juna Lima, bivšeg analitičara za akcije u sektoru kozmetike i njegovu celoživotnu strast prema parfemima, ovaj brend ima za cilj da redefiniše pojam luksuznog parfimerstva. Provokativno pripovedanje, umetnička vizija i relevantni proizvodi BORNTOSTANDOUT-a snažno odjekuju kod potrošača širom sveta.

Touch Capital, poznat po svom iskusnom timu u industriji potrošača, izrazio je oduševljenje zbog saradnje. Anna-Lena Kamenetzky, suosnivač Touch Capital-a, izjavila je: „Uzbuđeni smo što podržavamo Juna, vizionarskog preduzetnika koji je stvorio veoma prepoznatljiv luksuzni parfemski brend i proizvod. BORNTOSTANDOUT je istovremeno potpuno savremen i duboko ukorenjen u korejskoj zanatskoj tradiciji, stvarajući fascinantnu napetost koja navodi potrošače da se stalno vraćaju.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BIZLife (@bizlife.rs)

BOLD je, inače, korporativni fond za ulaganje u nove tehnologije i brendove, koji pripada kompaniji L’Oréal. Ovaj fond se fokusira na podršku inovacijama u industriji lepote, ulažući u startapove i rastuće brendove širom sveta. BOLD pravi manjinske investicije u preduzeća u različitim fazama razvoja, od najranijih početnih faza (Seed) do srednjih faza rasta (Series C), u četiri ključne oblasti: brendove lepote, digitalne platforme za lepotu, tehnologiju za lepotu i naučna istraživanja u oblasti lepote.. Podržan nasleđem L’Oréala koje traje već 115 godina, BOLD spaja napredan i usmeren ka budućnosti način razmišljanja sa neuporedivim nasleđem i ekspertizom L’Oréal Grupe. www.lorealboldventures.com

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE