Podrška Udruženja osiguravača Srbije godišnjim priznanjima „Čovek godine“

Na manifestaciji „Čovek godine“ koju organizuje Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, uručena su posebna priznanja u pet kategorija u cilju pružanja podrške i isticanja pojedinaca, profesionalaca i stručnjaka koji su svojim zalaganjem doprineli unapređenju socijalne zaštite.

Udruženja osiguravača Srbije treću godinu zaredom podržava ovu aktivnost, u okviru koje su dodeljene nagrade profesionalcima – stručnjacima iz Centra za socijalni rad – organu starateljstva, ustanovi socijalne zaštite za smeštaj dece bez roditeljskog staranja i dece sa smetnjama u razvoju, ustanovi socijalne zaštite za smeštaj odraslih invalidnih lica očuvanih mentalnih sposobnosti, duševno obolelih lica i mentalno nedovoljno razvijenih odraslih lica za smeštaj penzionera i drugih starijih lica, kao i licu koje je pre odlaska u penziju bilo zaposleno u sistemu socijalne zaštite i hranitelju.

Nagrade od po 200.000 dinara koje je obezbedilo Udruženje osiguravača Srbije dobili su Vesna Margaretić, socijalni radnik u Centru za socijalni rad Subotice, Aleksandar Veličković, vaspitač u Domu za decu i omladinu “Vera Radivojević” iz Bele Crkve, Suzana Mišić, direktorka Ustanove “Gerontološki centar Beograd”, Dušan Milović, pedagog iz Novog Beograda i Bojana Stepanović, iz Udruženja hranitelja Beograda sa podružnicama Valjevo, Loznica i Šabac, sa sedištem u Beogradu.

Ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Aleksandar Vulin, zahvalio je Udruženju osiguravača Srbije koje tradicionalno podržava ovu manifestaciju. Iz Udruženja poručuju da će i u budućnosti nastaviti sa sličnim aktivnostima, posebno kada su u pitanju najosetljivije kategorije, želeći da na pravi način doprinesu razvoju i dobrobiti društva.

Obezbeđivanjem finansijske podrške za ove nagrade, Udruženje osiguravača Srbije nastavilo je da ulaže u spokojnu budućnost, a sa istim ciljem Udruženje je pokrenulo i kampanju “Osiguraj budućnost”, želeći da konstantnom edukacijom građane motiviše da više brinu o sebi i svojoj sigurnosti. Ovom kampanjom, UOS ima nameru da pokaže da je moguće da nam “buduće ja” bude zahvalno, kao i da budućnost zaista jeste u našim rukama.

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE