Održano prvo HR zakuvavanje: Pobedila pasta tima Flavor Crew

U saradnji sa Miele Experience Centrom u Beogradu, sinoć smo organizovali prvo HR zakuvavanje, u kom su se HR stručnjaci oprobali u pripremi jela, a stručni žiri je ocenio ukus, timski rad i prezentaciju jela. Zakuvavanje smo ovog puta organizovali u saradnji sa Represent Akademijom, a pobedničku pastu pripremila je ekipa Flavor Crew.

Kako se HR snalazi u kuhinji?

U takmičarskim keceljama našli su se timovi iz kompanija Mikroelektronika, Fashion Company (Fashion & Friends), KPMG, Milšped, Belgrade Waterfront i Represent System. Atmosfera je bila sve osim „korporativne“, i bila je prepuna mirisa začina, osmeha i zdrave takmičarske tenzije, a takmičenje je svečano otvorila Jelena Mikić, direktorka i partner u Represent Academy.

Tradicionalno u Miele Experience Centru, održano je treće zakuvavanje ove godine, a za ovo kolo malo smo izmenili koncept i pozvali HR stručnjake da nam se pridruže u kuvanju jela. Stručni žiri činili su profesionalni kuvari Milorad Mitić i Ognjen Majdandžić, uz food blogerku Milicu Pejković i somelijerku Marijanu Jaraković.

Obe ekipe imale su 45 minuta da naprave ukusnu pastu, i obe su se opredelile za crveni sos i špagete, sa slaninom kao osnovnim sastojkom. Obe ekipe su idealno aranžirale porcije za sve članove žirija, koji je teška srca morao da proglasi pobednika večeri.

U kuhinji ne može bez miksera, a na poslu bez timskog duha

„Ne volim mnogo da kuvam, ali obožavam da kuvam sa nekim ili za nekog – društvo je moj osnovni alat. U poslu je to dobar tim“, rekla je Tanja Milinković, direktorka za procese i ljudske resurse u Mikroelektronici. Njena lista sastojaka za idealnog člana tima je kratka i precizna: „Iskustvo, kompetencije i empatija“.

Iz modno-kuvarskog ugla, Sandra Petrović, HR specijalista za trening i razvoj u Fashion Company, dodala je šarmantan recept za zapošljavanje: „Kandidat mora da ima karakter koji će nositi kao omiljeni komad odeće, timski duh i – volju.“ Na pitanje o kriznim situacijama u kompaniji, njen odgovor je kulinarski jasan: „Kada supa krene da kipi, smanjiš jačinu vatre, dodaš šolju podrške i komunikacije, prstohvat humora i vratiš sve sa novim, boljim ukusom.“ U kuhinji ne može bez miksera, a na poslu – bez timskog duha.

 

Marijana Pavlović, direktorka ljudskih resursa u KPMG-u, istakla je važnost samospoznaje kod kandidata: „Ljudi sve češće menjaju poslove, pa i zanimanja. Bitno je da znaju čemu teže i u čemu će uživati, jer samo tako svakog dana dolaze srećni i daju maksimum.“
Odgovarajući na pitanje kako rešava kompanijsku krizu, poručila je da je prva mera priprema: „Kada osetimo da dolazi, moramo imati plan. Ponekad kuvamo jelo koje mi ne volimo, ali gosti vole – to je trenutak kada treba jasno saopštiti i ono što se nekome neće dopasti“.

Na kraju večeri, žiri je jednoglasno proglasio Flavor Crew za pobednike. Njihova pasta nije bila samo savršeno skuvana – bila je i savršeno organizovana. Ako smo nešto naučili iz ove večeri, to je da dobar HR i dobra kuhinja dele isti princip: od sastojaka do serviranja, sve je stvar timske hemije, pravovremene komunikacije i prstohvata empatije.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Stefan Jovanović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE