„Naporan rad koji vodi ka uspehu je mit“: Direktor Netflix-a o veštini koja garantuje napredak
Naporan rad nije ono što kompanije čini jakim, kazao je suosnivač Netflix-a Mark Randolf. Uspešni izvršni direktori i preduzetnici često napreduju jer imaju jednu veštinu: sposobnost da daju prioritet problemima kojima je potrebno hitno rešenje, rekao je Rendolf tokom epizode podkasta “The Diary of a CEO with Steven Bartlett” ranije ovog meseca.
„Mislim da je naporan rad koji vodi ka uspehu mit. Ako mogu da budem zaista pametan oko problema na koje odlučim da se fokusiram, to će napraviti razliku. Ne moram sve da ispravim kako treba, jer većina stvari ne pravi razliku. Neke stvari rade“, rekao je on.
U Netflix-u, Rendolf se „prepirao oko svake reči u tekstu“ i svake fotografije na proizvodima namenjenim potrošačima, očajnički želeći da se uveri da je sve savršeno pre nego što ga kupac vidi.
Trud
Vremenom je shvatio da reakcije korisnika imaju malo veze sa time koliko se trudio oko ulepšavanja stvari i da je njegov cilj trebalo da bude da što brže dobije stvarne povratne informacije o nedovršenim testovima, dodao je.
„Ukoliko je ideja imala makar naznaku da bi mogla da bude dobra, bez obzira na to koliko je test bio loš, to se videlo. Kupci bi odmah pokazivali interesovanje“, objasnio je on.
Jedan od tih testova bio je Netflix-ov model pretplate, koji je eliminisao potrebu za naknadama za iznajmljivanje DVD-a. Kupci su pozitivno reagovali na jednostavnije korisničko iskustvo sa manje stresa. To je pomoglo da se poveća baza korisnika Netflix-a, stavljajući ga na put do njegove trenutne tržišne vrednosti od 289,29 milijardi dolara.
Kada je naporan rad važan?
Dok regrutatori i milijarderi podjednako ističu vrednost jake radne etike, Randolf nije jedina osoba koja misli da je naporan rad ponekad precenjen.
Nekada se naporan rad značio da prvi dolazite u kancelariju i odlazite poslednji, ali to ne garantuje da ćete da postanete izvršni direktor. Osim toga, studija iz Stanforda iz 2014. pokazala je da produktivnost po satu naglo opada ako uložite više od 50 sati nedeljno.
Umesto toga, radite od 9 do 5 da biste uspostavili dobre odnose sa svojim kolegama, posebno ako mogu da vam daju povratne informacije o vašem radu, rekla je Stejsi Haler, glavna savetnica za karijeru u ResumeBuilder-u, za CNBC Make It ranije ovog meseca.
Ponekad ćete morati da provodite mnogo sati na poslu, posebno na početku svoje karijere ili ako pokrećete sopstvenu kompaniju, primetio je Rendolf.
Na kraju, stalno forsiranje dostiže tačku u kojoj donosi sve manje koristi. U suštini fokus razlikuje marljive zaposlenih od pametnih, rekao je Randolf.
„Toliko preduzetnika je budno cele noći, dvaput proveravaju svaki detalj i rade tako naporno“, rekao je Rendolf.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Pexels, Pixabay, Unsplash