Media Insights by Kliping: Na 3 TV KANALA čak 60,5% reklama o sportskim kladionicama

Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, tokom avgusta je na tri TV kanala, Arena Sport 1, Arena Sport 2 i Sport Klub zbirno emitovano čak 60,5 odsto reklama o sportskim kladionicama od ukupnog udela emitovanih reklama u ovoj industriji.

Kako pokazuju podaci Klipinga izdvojeni ekskluzivno za BIZLife portal, od sportskih kladionica se na televiziji najviše oglašavao Mozzart Bet, 35,18 odsto. Nakon Soccer Bet sa 20,08 odsto, a zatim Balkan Bet sa 14,49 odsto.

Reklame su se najviše emitovale na tri kanala Arena Sport 1 sa 22,44 odsto, Sport Klub sa 19,82 odsto i Arena Sport 2 sa 18,22 odsto udelom u oglašavanju sportskih kladionica u avgustu.

Treća stavka koju je analizirao Kliping je zastupljenost spotova na nacionalnim i kablovskim frekvencijama.

Na kablovskim frekvencijama je zastupljenost reklamiranja sportskih kladionica dominantna, ataj udeo iznosi 98,44 odsto. S druge strane, na nacionalnim frekvencijama udeo u reklamiranju sportskih kladionica iznosio je svega 1,56 odsto.

Kako navode iz Klipinga, ovo stanje je logično, jer su specijalizovani sportski kanali sa kablovskom frekvencijom, pa čak i bez obzira na ekskluzivna prava prenosa pojedinih sportskih sadržaja na nacionalnim frekvencijama.

Izvor: BIZLife

Foto: Kliping, Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE