
Majkl Kors priznao da je teže prodati torbe u eri TikToka i Tejlor Svift
U federalnoj sudnici u ponedeljak, poznati modni dizajner Majkl Kors govorio je o velikom izazovu da ostane relevantan u svetu gde brendovi mogu da rastu i padaju na osnovu viralnih TikTok videa i fotografija tašni u rukama poznatih ličnosti kao što su Tejlor Svift i Bijonse.
Kors je započeo ovu nedelju svedočenjem na suđenju protiv monopola na Menhetnu jer tužba Federalne trgovinske komisije pokušava da blokira modnu kompaniju Tapestry da kupi Capri za 8,5 milijardi dolara. Ugovor bi, ako bude odobren, stavio šest modnih brendova pod jednu kompaniju: Tapestry’s Coach, Kate Spade i Stuart Weitzman, sa Capri-jevim brendovima Versace, Jimmy Choo i Michael Kors.
FTC je u ponedeljak pozvao Korsa, koji je osnovao svoj istoimeni brend 1981. sa 22 godine i još uvek je na poziciji glavnog kreativnog direktora, da svedoči.

Torbica (Pixabay)
Ipak, u svojim napomenama, Kors je opisao kako se čak i stari brendovi poput njegovog mogu boriti i na kraju izgubiti interesovanje kod kupaca.
„Ponekad ćeš biti najbolja stvar, a ponekad ćeš biti osrednji“, naveo je on.
Priznao je da njegovom brendu više ljudi nisu toliko naklonjeni, kao i da mu je potrebno osveženje.
„Mislim da smo dostigli tačku zamora brenda“, rekao je on.
Tržište torbica
Advokati kompanija Tapestry i Capri, s druge strane, doveli su u pitanje FTC-ove prikaze konsolidovanog tržišta torbica. Rekli su da je konkurencija porasla jer kupci uzimaju u obzir i skuplje luksuzne brendove i jeftinija imena brze mode, i mogu da kupuju sa onlajn platformi i na prodajnim mestima.
Suđenje je održano u vreme kada se potrošači zalažu za visoke cene i kada bi ishod predsedničkih izbora u SAD mogao da promeni strategiju savezne agencije, piše CNBC.
Prihod i akcije
Akcije kompanije Capri, koja uključuje Michael Kors, odražavaju „teži period“ koji je dizajner Kors opisao. Od ponedeljka popodne, akcije kompanije su pale za oko 24 odsto do sada ove godine.
U poslednjem fiskalnom kvartalu koji je završen krajem juna, prihod Majkla Korsa opao je za 14,2 odsto na osnovu izveštaja.
Kors je rekao da ostaje student modne industrije i da crpi inspiraciju u provođenju vremena na podovima prodavnica, u razgovoru sa kupcima ili posmatranju ljudi na mestima kao što su aerodromi. Čak i kao veteran industrije, rekao je da mora da se kreće.
Na primer, rekao je da je saznao za Aupen, novog igrača u industriji torbica, kada je video fotografiju Tejlor Svift kako nosi jednu od tašni te kompanije. Kada je otišao na njen sajt, on je pao, dodao je.
„To vam pokazuje moć ovakvih žena“, zaključio je.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Screenshot Youtube TIME