Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    KORIDOR 11: Tuneli nisu niski i ne moraju da se ruše

    Koridori Srbije demantovali su navode medija da dva tunela na deonici Koridora 11, Ljig-Preljina moraju da se ruše jer nisu izgrađeni po standardnim dimenzijama.

    „Tuneli su projektovani i izvedeni prema važećim standardima koji obezbeđuju slobodan prostor 4,75 metara visine, što omogućava nesmetano i bezbedno kretanje svih vozila (po međunarodnim standardima maksimalna dozvoljena visina vozila i tereta iznosi 4 metra)“, naveli su Koridori.

    Prema Koridorima, tokom radova na trasi kroz tunele se nesmetano kreće teška mehanizacija, šleperi i vozila sličnog gabarita.

    Komisija za tehnički pregled te deonice kontroliše sve radove i na osnovu preliminarnog izveštaja koji je dostavljen Koridorima, nema primedbi te vrste za izvedene radove na tunelima, piše u saopštenju.

    Dnevni list Kurir objavio je da radovi na Koridoru 11 kasne zato što moraju da se ruše dva tunela na deonici Ljig-Preljina jer su niska i kroz njih ne mogu da prolaze šleperi.

    Za kašnjenje (ni)su krive domaće firme

    Domaće firme nisu nosioci posla na deonici Ljig–Preljina na Koridoru 11, a investitor i glavni izvođač posla treba da saopšte zbog čega radovi kasne, kaže potpredsednik Građevinske komore Srbije Goran Rodić.

    „Glavni izvođač treba da polaže račune investitoru zbog čega radovi kasne“, rekao je on agenciji Beta.

    Rodić je kazao i da je pitanje da li je bilo nadzora koji vodi taj posao, da li se radilo po projektu, ali i da li su podizvođači plaćeni na vreme. „Mora da postoji nadzor koji je dužan da obavesti i reaguje na to kako teku radovi“, rekao je Rodić.

    Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović poručila je da ne želi više ni dan kašnjenja za završetak radova na deonici auto-puta Ljig-Preljina, što se posebno odnosi na domaće kompanije, koje su najodgovornije za probijanje roka.

    Glavni izvođač radova na toj deonici je firma Azvirt iz Azerbejdžana, a ukupna vrednost radova je 308 miliona evra. Deonica Ljig-Preljina dugačka je 40,36 kilometara.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE