
Kako je brend bez logotipa postao simbol luksuza?
Bottega Veneta je jedan od retkih luksuznih brendova koji se svesno odriče vidljivih logotipa. Umesto da se ističe, ovaj brend se „skriva“. I upravo u toj tišini leži njegov identitet. Još od sedamdesetih godina, kada je osmišljena čuvena parola „Kad su tvoji inicijali dovoljni“, Bottega Veneta neguje suptilan, ali upečatljiv pristup luksuzu.
U modnom svetu koji obožava monograme i prepoznatljive oznake, Bottega se izdvaja time što koristi dizajnerske kodove koji govore bez reči. Najpoznatiji je Intrecciato – ručna tehnika tkanja kože, razvijena šezdesetih godina kada mašine nisu mogle da obrade debele materijale. Ova prepoznatljiva tekstura postala je zaštitni znak brenda.

Bottega Veneta
Prepoznatljive su i arhitektonske, čiste siluete torbi poput Pouch, Jodie i Cassette, kao i obuće sa četvrtastim vrhovima i skulpturalnim potpeticama, modeli koji osvajaju oblikom, a ne ukrasima.
View this post on Instagram
Tokom mandata kreativnog direktora Danijela Lija (2018–2021), brend je dobio još jedan simbol – Bottega Green, smelu nijansu zelene koja je postala neformalni potpis. Pojavljivala se na torbama, cipelama, ambalaži i čak u enterijerima prodavnica, dovoljan znak za upućene.
Još jedan neobičan potez vezuje se za ovaj brend, naime Bottega Veneta nema zvanične profile na društvenim mrežama. U eri digitalnog prenatrpavanja, ovaj „tihi luksuz“ stvara efekat ekskluzivnosti, budi znatiželju i stvara organsku priču o brendu, od usta do usta.
U vremenu u kom luksuz vapi za pažnjom, Bottega Veneta tiho govori – i ostavlja jači utisak. Ovo je brend za one koji prepoznaju kvalitet, stil i identitet i ne moraju to da dokazuju nikome.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife/K. J.
Foto: Unsplash