Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li znate šta su karakteristike efikasnog sadržaja i kako Google pojašnjava šta je „content“

    Vodeći stučnjaci za content i digital marketing na našim prostorima, Lazar Džamić i Nenad Senić, biće predavači na prvoj content i digital marekting konferenciji u Srbiji – CONTENT EXPERIENCE. Lazar Džamić će učesnicima događaja otkriti kako je Google konačno pojasnio šta je „content“ i kako sadržaj demistifikuje marketing. Nenad Senić će predstaviti 10 karakteristika efikasnog sadržaja.

    Koliko je iskustvo ova dva stručnjaka dragoceno za sve učesnike predstojećeg Content Experience-a govore i njihove biografije.

    Lazar Džamić je do nedavno bio šef tima za brend strategiju u Google-ovom kreativnom think-thank-u ZOO u Londonu. Lična misija mu je da pretvara svetlo u toplotu – obilje podataka u Guglovom univerzumu u emotivne teritorije za velike ideje. Direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u UK. Autor je više knjiga, uključujući ‘Cvjećarnicu u Kući cveća’ – ličnu analizu uspeha stripa Alan Ford u bivšoj Jugoslaviji.

    Nenad Senić je glavni urednik u vodećoj slovenačkoj agenciji za content marketing PM, poslovni mediji. U zadnjih nekoliko godina je kreirao i uređivao broj nagrađenih korporativnih publikacija i digitalnih medija i sarađivao sa brojnim malim i velikim brendovima. Dosad je o content marketingu predavao u SAD, Australiji, Poljskoj i Turskoj i svakako u Sloveniji. Bio je i član žirija za nagrade u SAD, Velikoj Britaniji, a kreirao je i slovenaške nagrade za content marketing. Od jula 2011. je evropski urednik magazina Chief Content Officer kojeg izdaje Pulicijev Content Marketing Institute.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Komentari

    • B.Milošević

      I dalje ne znam kako Google pojašnjava šta je "sadržaj"... Ovo je reklama? Vest? Ni jedno ni drugo. Dajte malo sadržaja. Zadržite nas na vesti. O promociji znam dovoljno.

    • Zlatko Preskakulev

      To je sve "MIX" ZBIR SVEGA STO SE NADJE POD RUKU A SLUZI DA "SE RADI" JER OSTALO NIJE BITNOOOO! vEST,REKLAMA, INFORMACIJA bilo sta, jer oni koji rade i njihovi rezultati su : bitni, merilo su svacije pameti,uz tumacenje se razumeju. to je sve "PRAKTIKANTI" U XXI veku navalili na "TREZOR ZNANJA" A VRATA SE TESKO OTVARAJU ZA OSTALE!! ZABAVLJAJTE SE DECOOOOO! NADRAZAJI SU BIOLOSKI, A FASCINACIJE SOCIOEKONOMSKI REZYULTATI "SVESTI BEZ SAVESTI" I JEDNI IDRUGI SU PLOD SLOBODE I LJUBAVI , MA STA ONE ZNACILE ZA : UCENE ILI NAUCENE ILI OSTALE1 ZIVI BILI PA PERZIVELI VREME "DIGITALIJA"

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE