Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li gradnjom puteva u Srbiji upravljaju MOĆNICI IZ SENKE?

    Kašnjenje na deonici Ljig–Preljina i propusti izvođača radova oko kojih se danima vodi polemika u javnosti na površinu su izbacili političku dimenziju ove priče, ali i delimično osvetlili ulogu moćnih pojedinaca koji vuku konce u izgradnji puteva.

    Dobro upućeni „Politikini” sagovornici smatraju da širenje dezinformacija o ogromnim propustima pri gradnji predstavljaju jedan od načina diskreditacije velikih domaćih građevinskih preduzeća kako bi najveće poslove prepustili potpuno novim igračima, nepoznatih stručnoj javnosti.

    https://www.bizlife.rs/biznis/poslovne-vesti/planum-neko-hoce-da-nas-izbaci-iz-buducih-poslova/

    Jer, kako drugačije objasniti tvrdnje pojedinih medija da su tuneli „Brđani” i „Šarani” niži za 30 santimetara nego što je propisano.

    Prošle nedelje su novinarske ekipe zajedno sa ministarkom Zoranom Mihajlović obišle ovo gradilište i autobusi su bez problema prošli kroz pomenute tunele.

    Baš tada ministarka je prvi put javno i veoma oštro kritikovala domaće izvođače na ovoj deonici (koju su doskoro svi ministri navodili primer dobro urađenog posla na kojoj sve teče glatko i gradi se pre roka).

    Mihajlovićeva nije poštedela ni investitora ovog posla, preduzeće „Koridori Srbije”, koje je tek u februaru ove godine angažovalo stručni nadzor iako je deonica počela da se gradi 2013. Nasuprot tome, „Koridori” danima pokušavaju da opravdaju kašnjenje radova, istovremeno demantujući njene ocene o loše urađenom poslu i nedostatku stručnog nadzora,piše Politika.

    Izvor: Politika

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE