Da li gradnjom puteva u Srbiji upravljaju MOĆNICI IZ SENKE?
Kašnjenje na deonici Ljig–Preljina i propusti izvođača radova oko kojih se danima vodi polemika u javnosti na površinu su izbacili političku dimenziju ove priče, ali i delimično osvetlili ulogu moćnih pojedinaca koji vuku konce u izgradnji puteva.
Dobro upućeni „Politikini” sagovornici smatraju da širenje dezinformacija o ogromnim propustima pri gradnji predstavljaju jedan od načina diskreditacije velikih domaćih građevinskih preduzeća kako bi najveće poslove prepustili potpuno novim igračima, nepoznatih stručnoj javnosti.
https://www.bizlife.rs/biznis/poslovne-vesti/planum-neko-hoce-da-nas-izbaci-iz-buducih-poslova/
Jer, kako drugačije objasniti tvrdnje pojedinih medija da su tuneli „Brđani” i „Šarani” niži za 30 santimetara nego što je propisano.
Prošle nedelje su novinarske ekipe zajedno sa ministarkom Zoranom Mihajlović obišle ovo gradilište i autobusi su bez problema prošli kroz pomenute tunele.
Baš tada ministarka je prvi put javno i veoma oštro kritikovala domaće izvođače na ovoj deonici (koju su doskoro svi ministri navodili primer dobro urađenog posla na kojoj sve teče glatko i gradi se pre roka).
Mihajlovićeva nije poštedela ni investitora ovog posla, preduzeće „Koridori Srbije”, koje je tek u februaru ove godine angažovalo stručni nadzor iako je deonica počela da se gradi 2013. Nasuprot tome, „Koridori” danima pokušavaju da opravdaju kašnjenje radova, istovremeno demantujući njene ocene o loše urađenom poslu i nedostatku stručnog nadzora,piše Politika.
Izvor: Politika
Foto: Pixabay