
Coming pobednik novog IT Zakuvavanja portala WebMind
Druga runda kulinarskog takmičenja „IT Zakuvavanje“ održana je u Miele Experience Centru u Beogradu, a timovi kompanija Coming i NF Innova oduševili su prisutne i žiri sjajnim timskim duhom i jelima koja su pripremili. Nakon neizvesnog duela, Coming je odneo pobedu osvojivši 166 bodova, zahvaljujući preciznosti, kreativnosti i ukusu koji su demonstrirali stručnom žiriju za kuhinjskim pultom.
Coming – intuitivno, timski i ukršteno iskustvo
Ekipa kompanije Coming koju su činile Jelena Kalanj, HR Generalist, Katarina Babić ERP Developer, Milena Vujičić, Marketing Specialist i Miljana Samardžić Account Manager, pokazala je zavidan timski duh i besprekoran timski rad u kuhinji. Predvođene Katarinom Babić, članice tima su se sjajno organizovale, sa jasno podeljenim zadacima i zajedničkim ciljem: da svaki korak u pripremi jela bude precizan, kreativan i ukusan.
Njihova koordinacija, energija i fokus oduševili su sve prisutne, uključujući i stručni žiri u sastavu: Francesco Nicolai, italijanski kuvar i kulinarski konsultant, Jelena Marić, poznata gastro-influenserka, influenserka Katarina Mitić i profesionalni kuvar Milorad Mitić, poznat po preciznosti, visokom standardu i posvećenosti detaljima.
Žiri je najveći deo bodova dodelio timu Coming, čak 166, ističući da je njihova pasta bila skladna, tehnički savršena i atraktivno servirana. Ipak, naglasili su i da su obe pripremljene paste bile vrlo ukusne i kreativno osmišljene, što je učinilo takmičenje izuzetno neizvesnim do samog kraja.
NF Innova i pasta sa karakterom
Tim kompanije NF Innova, predvođen Vanjom Al-Halidijem, Product Manager, u sastavu Milan Pištalo Sales Director, Nevena Đukić, Head of Finance i Sanja Petković, Mobile Team Leader, pokazao je visok nivo organizacije i ozbiljan pristup kulinarskom izazovu. Posebno su se istakli urednošću u kuhinji, preciznim rasporedom zadataka i pažnjom prema detaljima. Njihova pasta je bila hrabra kombinacija ukusa, sa jasno izraženom idejom i odličnom prezentacijom. Iako su osvojili 150 poena i zauzeli drugo mesto, ostavili su snažan utisak i pokazali da su ozbiljni konkurenti u svakoj sledećoj rundi.
Takmičenje je dodatno obogaćeno zahvaljujući podršci sponzora – kompanije Fruvita, koja je obezbedila prirodne sokove i osveženje za sve učesnike i goste. Njihovi proizvodi su se savršeno uklopili u opuštenu atmosferu i pružili dodatnu energiju timovima tokom pripreme jela.
KOMPLETAN TEKST JE NA PORTALU WEBMIND.
Izvor: WEBMIND/Nemanja Kuč
Foto: Stefan Jovanović