Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BMW biznis liga IV kolo: ,,I vozači i menadžeri su odgovorni za sigurnost svojih putnika“ (VIDEO)

    Poslednje kolo BMW biznis lige obeležilo je zabavno druženje, kao i dobra atmosfera, ali pre svega – odlična vožnja na stazi. Takmičari su imali priliku da uživaju u atraktivnim BMW i MINI modelima i da iskuse potpuno nesvakidašnju dimenziju vožnje.

    Učesnicima su na raspolaganju bili modeli: potpuno električni BMW i4, BMW X1 plug-in hybrid, MINI Cooper S Hatch i MINI Cooper S Countryman.

    U muškoj kategoriji bilo je manje neizvesnosti, jer je u sve tri discipline Miloš Knežević bio na čelnoj poziciji, što mu je, zasluženo, donelo i pobedničku poziciju u ukupnom plasmanu.

    Miloš Knežević, Solutions Sales DirectorAIGO

    Šta je zajedničko dobrom vozaču i dobrom menadžeru?

    ‒ Dobar vozač i dobar menadžer imaju dosta zajedničkih karakteristika:

    • Donošenje odluka. I vozači i menadžeri moraju donositi brze odluke, često pod pritiskom. Vozač donosi odluke u saobraćaju, dok menadžer donosi odluke u vezi sa strategijom, resursima i operacijama.
    • Odgovornost za sigurnost. I vozači i menadžeri su odgovorni za sigurnost svojih „putnika”. Vozač je odgovoran za putnike u svom vozilu, dok menadžer odgovara za sigurnost i dobrobit svojih zaposlenih ili svog tima.
    • Planiranje i organizacija. Vozač mora planirati svoje putovanje, dok menadžer planira radne zadatke, projekte i timove. Obe uloge zahtevaju sposobnost organizacije i planiranja.
    • Upravljanje resursima. Vozač upravlja resursima svog vozila, uključujući gorivo, vreme i održavanje. Menadžer, takođe, upravlja resursima, kao što su vreme, budžet, ljudski resursi i materijali, kako bi postigao ciljeve svog tima ili organizacije.
    • Veštine komunikacije. Vozači moraju komunicirati sa drugim vozačima, putnicima i pešacima. Menadžeri, takođe, moraju imati dobre veštine komunikacije kako bi efikasno komunicirali sa zaposlenima, kolegama i nadređenima.
    • Prilagođavanje promenama. Vozači se moraju brzo prilagoditi promenama u saobraćaju i vremenskim uslovima. Menadžeri se suočavaju sa promenama u okruženju i moraju se prilagoditi novim izazovima.
    • Rešavanje problema. Vozači često moraju brzo rešavati probleme na putu, kao što su kvarovi ili saobraćajne nezgode. Menadžeri, takođe, moraju rešavati probleme u svojim organizacijama ili timovima.

    Da li, po vašem mišljenju, vozač koji prvi put vidi stazu može da nadmaši iskusnog vozača?

    ‒ Da, može. Možemo paralelno posmatrati i vozače i menadžere. Na primer, mlad menadžer ili mlad vozač može imati veoma razvijen talenat i veštine koje se mogu pokazati kao prednost, uzimajući u obzir da iskusni vozači i menadžeri imaju već ustaljene navike poslovanja ili vožnje. Domaći zadatak – u pogledu dobre pripreme, učenja staza, pripreme za projekat – može napraviti prednost. Takođe, možda, štreberski pristup može stvoriti prednost u odnosu na iskustvo i eventualno zanemarivanje malih stvari. Taktike i strategije mlađih i manje iskusnih vozača/menadžera mogu iznenaditi iskustvo, što može dovesti do boljih rezultata. Na kraju, slučajnost, sreća, splet okolnosti – mogu doneti pobedu manje iskusnim i vozačima i menadžerima.

    Da li vam je u karijeri (ali i u privatnom životu) važnija brzina ili pouzdanost?

    ‒ Balans između ove dve stvari ono je što je važno, ono što donosi uspeh. U nekim situacijama bitno je reagovati brzo, biti prvi na tržištu, brže doneti inovativnu ideju, a ako govorimo o delatnostima i situacijama od životne važnosti, brzina je, zaista, veoma bitna. Sa druge strane, kvalitet i pouzdanost garantuju da će vam se predmetna prilika vratiti ponovo. Kvalitetom stvaramo i poverenje i sigurnost, a time i kreiramo dobre odnose.

    Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu i sl.), a koliko u „pit-stop” (ljude)?

    ‒ Jedno bez drugog ne mogu. Da biste kreirali dobar proizvod, isporučili kvalitetnu uslugu, i to na pravi način, morate u timu imati ljude koji su obrazovani, motivisani i posvećeni onome što rade. Balans između paralelnog ulaganja u ljude, njihovo zadovoljstvo i razvoj i razvoj samog proizvoda, rešenja ili usluge – dobitna je kombinacija.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE