Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Avion Er Srbije „uplašio“ Amerikance

    Sletanje aviona Er Srbije u Njujork predstavlja ostvarenje najgorih strahova američkih aviokompanija, zbog konstantnog rasta tri velike bliskoistočne kompanije, prenosi Biznis Insajder.

    Avion Er Srbije A330-200 sleteo je prošlog četvrtka na njujorški aerodrom JFK, a američke kompanije Ameriken, Delta i Junajted erlajnz,

    godinama prigovaraju bliskoistočnim aviokompanijama Emirejts, Etihad i Katar ervejz da koriste nedozvoljene subvencije i tvrde da njihov iznos premašuje 42 milijarde dolara.

    Te optužbe predsednici ove tri bliskoistočne kompanije odbacuju i nude finansijske izveštaje, kao dokaz svoje profitabilnosti, dodaje Biznis Insajder.

    Er Srbija, zajedno sa Er Berlinom, Virgin Australija, Džet ervejz, Er Sejšeli, Etihad Ridžinal i Alitalia deo su Etihadove partnerske mreže, što znači da kompanija iz Abu Dabija ima u vlasništvu 49 odsto svake od ovih aviokompanija.

    Direktor Er Srbije Dane Kondić rekao je da Etihad ne učestvuje u dnevnim operacijama srpske kompanije, ali čini da se njegovo prisustvo oseća. Erbas A330 koji se koristi za tu rutu je iznajmljen od Džet Ervejza, dok su piloti bili na obuci u Alitaliji.

    Predsednik Etihada Džejms Hogan ističe da njegova kompanija ipak ima neke ključne prednosti nad američkim. Ono što smo mi uradili, a one nisu, jeste da smo povećali operativnu složenost sa partnerskim kompanijama koje dele sve, od flote, kompjuterskog sistema, do treninga.

    To je tip sinergije koja dozvoljava aviokompaniji, kao što je Er Srbija, da se proširi na američko tržište, objasnio je Hogan za Biznis Insajder.

    Mala aviokompanija kao naša, ni za milion godina ne bi mogla da leti preko Atlantika da nismo među partnerima Etihada, rekao je Kondić. konstatujući da je to tačno, Biznis Insajder dalje navodi da je Er Srbija uz pomoć svojih partnera uspela da izgradi neočekivani vazdušni most između Beograda i Njujorka.

    Američke aviokompanije jednostavno nisu u poziciji da protestuju zbog letova Alitalije iz Rima, ili Er Srbije iz Beograda. Sa sistemom partnerstva Etihad će nastaviti da zadire u vredan posao transatlantskih letova američkih aviokompanija, dok one po tom pitanju ne mogu ništa da učine.

    Etihad ne mora da se širi na tržište SAD ili Evrope samostalno, jer ima nemačku, švajcarsku, italijansku i srpsku kompaniju da to čine, zaključuje Biznis Insajder.

    Izvor: Agencije

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE