
QR kod tehnologija kao oružje protiv falsifikata na Amazonu
Amazon je objavio pokretanje revolucionarne inicijative pod imenom Projekat Nula (Project Zero) koja će prodavcima pomoći u borbi protiv krivotvorenja. Ova ambiciozna kampanja će koristiti Amazonovu sofisticiranu tehnologiju, mašinsko učenje i kreativnost kako bi zaštitila intelektualnu svojinu i iskorenila krivotvorene proizvode.
Kako bi se to ostvarilo, Amazon sarađuje sa učesnicima koji koriste tri impresivna alata za otkrivanje i uklanjanje lažnih proizvoda: automatizovani sistemi za zaštitu, samouslužno uklanjanje falsifikovanih proizvoda i serijska numeracija proizvoda. Predstavljanjem Projekta Nula, Amazon nastoji da osigura da kupci uvek dobijaju originalne proizvode prilikom kupovine na platformi.
Ali, šta se krije iza ovog novog projekta i koja tehnologija će omogućiti Amazonu da zaštiti svoje korisnike?
Kako se Amazon bori protiv falsifikata?
Amazonova borba protiv falsifikata se obavlja putem revolucionarnog paketa od tri moćna alata koji ujedinjeni štite i brendove i korisnike od prevare lažnim proizvodima. Korišćenjem Amazonovih naprednih algoritama mašinskog učenja (ML), automatizovani sistem za zaštitu konstantno skenira pet milijardi dnevnih proizvodnih listova kako bi utvrdio njihovu autentičnost, ispitujući podatke kao što su logotipi, zaštitni znakovi i drugi relevantni podaci.
Kako bi dokazao njegovu efikasnost, Amazon je izveo opsežne testove sa različitim brendovima i alat je uspeo da otkrije 100 puta više sumnjivih krivotvorenih proizvoda nego onih identifikovanih kroz ručne izveštaje od strane brendova.
Kako tehnologija funkcioniše, koje su njene prednosti ali i ograničenja i od kakvog je to značaja za potrošače, pročitajte ovde.
Izvor: Web Mind
Foto: Web Mind