POSLOVNA KOMUNIKACIJA Nastavlja se trend digitalizacije

Gde će se kompanije najviše reklamirati u narednoj godini i da li će reklamiranje preko mobilnih telefona zaživeti na našim prostorima

Advertajzing kao vrsta komunikacije čija je svrha informisanje i obaveštavanje o uslugama i proizvodima, poprima sve moguće oblike za lakše prepoznavanje od strane potencijalnih kupaca. S razvojem tehnologije advertajzing dobija šansu za povezivanje klijenata i njihovih brendova sa potrošačima direktno preko njihovih mobilnih telefona, i omogućava im da izaberu kada, gde i na kom ekranu žele da dobiju reklamu. Umesto kreiranja masovnih jednosmernih ’broadcasting’ kampanja, usmerenih na određenu ciljnu grupu potrošača, ovo će biti prilika za dvosmerne komunikaciju u kojoj učestvuju obe strane – i oglašivač i potrošač.

Pitali smo preduzetnike nekih naših kompanija koje su tendencije advertajzinga u 2014. godini i kako će sve to izgledati u Srbiji?

Advertajzing će deliti sudbinu ekonomskog ambijenta

Goran Milićević, izvršni direktor marketinga Komercijalne banke, kaže da će advertajzing deliti sudbinu ekonomskog ambijenta, kao i da će najaktivniji biti oni koje na to tera, pre svega, jaka tržišna konkurencija.

„Generalno, očekujem nešto niže budžete raspoložive za ovu funkciju, pošto je imperativ štednje postao obrazac ponašanja, čijim nepoštovanjem se može nauditi najviše samom sebi. Ne menja u tome ništa ni znanje, potvrđeno kroz iskustvo, da je to i neophodna i korisna investicija, a ne neopravdana potrošnja,” kaže Milićević.

Trend porasta učešća reklame u elektronskim, na račun štampanih medija, prema mišljenju direktora marketinga Komercijalne banke, će se nastaviti.

„Reklamiranje preko mobilnih  uređaja biće komunikacioni kanal koji će imati najbrži rast. Očekujem da se ovaj globalni trend intenzivnije iskaže i kod nas, upravo u narednoj godini, kao i u godinama koje slede. Ne samo u advertajzingu, nego i u obavljanju redovnih tržišnih poslovnih transakcija, naročito u trgovanju, kao i u sferi finansijskih usluga,” kaže Milićević i dodaje da će mnogi biti iznenađeni kojom brzinom ovaj segment napreduje, a oni koji to ne shvate i  prihvate na vreme, ’biće tržišno oštro opomenuti, a verovatno i kažnjeni’.

Ceo tekst možete pročitati u najnovijem broju BIZLife magazina
 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE