
NIS dobitnik priznanja Udruženja za tržišne komunikacije
NIS je dobitnik srebrnog priznanja Udruženja za tržišne komunikacije za sajamski štand na ovogodišnjem 51. Međunarodnom salonu automobila.
Nagradu je u ime NIS-a primila Milica Stevović, direktor Sektora za korporativni brend
Nagradu za jedno od najboljih kreativnih ostvarenja u oblasti marketinga ove godine, NIS-u je dodelio stručni žiri Udruženja za tržišne komunikacije koji čine istaknuti stručnjaci marketinške struke.
Među dobitnicima su i agencija Satchi i Satchi za kampanju „Sigurna kuća“ koja je urađena za Fond B92, Frutabela, Raiffeisen – keš kredit, Knjaz Miloš Remiks i Izložba 4 mačora. Za najbolji TV spot proglašen je Telekom – Bezbednost u saobraćaju, zlatno priznanje za seriju radio spotova osvojio je Čipsi – Brakus, dok je zlato za najbolji print pripalo radu Arhipelag: Čovek-knjiga. Tradicionalna UEPS-ova nagrada za životno delo dodeljena je Dejanu Bojoviću Bojketu, kreativnom direktoru Publicis Grupe Srbija.