BIOGRAFIJE USPEŠNIH: Milijarder koji donosi radost

Shintaro Tsuji je biznismen koji sebe smatra srećnim čovekom, ne zbog računa u banci, već zbog toga što ume da usreći druge

Svet je dobio novog milijardera. Shintaro Tsuji, 85-godišnji osnivač i izvršni direktor kompanije Sanrio koja ima ugovore sa Walmartom, Zarom i Swarovski kompanijom, posle pedeset godina uspešnog poslovanja uspeo je da svoje bogatstvo zaokruži na devet nula. I to sve zahvaljujući čuvenoj ’maci’.

Hello Kitty, jedna od najprepoznatljivijih franšiza na svetu, doprinela je da se akcije Sanrija ove godine udvostruče. Kompanija koja prodaje poklone sa motivima čuvene bele mace, poseduje tematske parkove i proizvodi i distribuira filmove, u poslednjoj fiskalnoj godini imala je zaradu od 74,25 milijardi jena – skoro 900 miliona dolara.

Tsuji se ne šali kada otkriva svoje ambicije i želju da od Hello Kitty napravi brend koji donosi milione, poput Guccija ili Hermesa. Kako kaže, tržište u Japanu preplavljeno je francuskim i američkim kompanijama, a domaćih firmi kao i da nema. Upravo tu Tsuji vidi svoju prednost. Ovaj novopečeni milijarder ističe da mu je od svake dobiti važnije da usreći  radnike, odličnom platom i beneficijama. „Naš cilj je dobra reputacija, ne stvaranje profita”, kaže ovaj aktivni osamdesetpetogodišnji Japanac koji na spavanje ne odlazi pre četiri ujutru, a u devet je već budan i informisan o kretanju Sanrio akcija na berzi.

Ceo tekst pročitajte u novom broju BIZLife magazina
 

Foto: Facebook/HelloKitty

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE