Čips doneo profit Pepsiju

Američki Pepsico ostvario je profit u trećem kvartalu od 1,91 milijardi evra i to zahvaljujući većoj prodaji čipsa Frito-Lay, naspram najvećeg konkurenta Coca-Cole, koja je u istom periodu zaradila 2,45 milijardi dolara, sa rastom od šest odsto.

Profit Pepsica od 1,91 milijardu dolara, za nepun procenat je veći nego u istom periodu prošle godine, i to zahvaljujući većoj prodaji čipsa Frito-Lay, koji je ublažio slabiju prodaju napitaka na severnoameričkom tržištu. 

Neto profit po akciji dostigao je u trećem tromesečju 1,23 dolara u odnosu na 1,21 dolar u istom periodu lane. Analitičari u anketi Reutersa prognozirali su u proseku sedam centi nižu cenu akcija.

Izrazitiju preorijentaciju na slane i slatke grickalice umesto napitaka forsira uticajni akcionar Nelson Peltz.

Prema njemu, Pepsico bi trebalo da kupi firmu Mondelez international, proizvođača keksa oreo, a trebalo bi potpuno da se oslobodi odeljenja bazalkoholnih pića koje proizvodi pepsi ili tropicanu.

Potrebno je naglasiti da Peltzov investicioni Trian Fund Management ima udeo, kako u Pepsiju, tako i upravo u Mondelezu.

Najveći konkurent Pepsija i vodeći proizvođač bezalkoholnih pića na svetu Coca-Cola, prema podacima objavljenim u utorak, u trećem kvartalu je zaradila 2,45 milijardi dolara, šest odsto više nego u istom periodu lane.

Foto: Facebook

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE