Agencija New Moment osvojila Titanijumskog lava u Kanu

Žarko Sakan, Lazar Sakan, Sašo Pesev i Dušan Drakalski

Na upravo završenom najvećem svetskom festivalu kreativnosti, Cannes Lions, agencija New Moment New Ideas Company Y&R Skopje je osvojila jedno od najviših priznanja festivala, Titanium Lion, za rad pod nazivom “Zajednička molitva”.

Nagrada je osvojena u konkurenciji od preko 35 000 radova iz više od 100 zemalja sveta i predstavlja najveći uspeh koji je jedna agencija sa Balkana ostvarila u šezdesetogodišnjoj istoriji prestižnog kanskog festivala.

“Zajednička molitva”, projekat za promovisanje verske tolerancije, izveden za potrebe vlade Republike Makedonije, po prvi put je okupio pripadnike hrišćanske i muslimanske veroispovesti u zajedničkom činu molitve za mir.

 "Ova nagrada za nasu agenciju predstavlja ostvarenje sna koji je trajao 25 godina. Titanium Lion je ne samo ogroman uspeh za New Moment New Ideas Company, već i veliki korak za regionalnu kreativnu scenu i promociju balkanske kreativnosti u svetu. Kao što je to govorio naš otac, Dragan Sakan, ništa nije ostvareno dok prethodno nije odsanjano", izjavili su Zarko i Lazar Sakan, naslednici najnagradjivanije kuće ideja na Balkanu.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE