Otvorena petlja „Hipodrom“
Vozači od utorka do Mosta na Adi, i sa njega, mogu da dođu direktno iz Požeške ulice na Banovom brdu, preko petlje „Hipodrom“, jer su majstori koji su vredno radili na ovom gradilištu završili i poslednji deo posla.
Na ovoj deonici, dugačkoj 550 metara, izgrađene su tri konstrukcije, postavljena je hidroizolacija, pešačke ograde, javna rasveta, horizontalna i vertikalna signalizacija, kao i stakleni zid za zvučnu izolaciju. Saobraćajnica je spojena sa ranije rekonstruisanim delom Požeške ulice, i to kod raskrsnice sa Ulicom Vladimira Radovanovića, gde konstrukcija prelazi u zemljani nasip i uklapa se u postojeću mrežu.
Okupljeni građani pozdravljali su kolonu prvih automobila koja su imala čast da prođu ovom deonicom. Saglasni su bili da će vozila sa Banovog brda sada mnogo lakše stizati do Novog Beograda, ali i do Beogradskog sajma izbegavajući „usko grlo“ u Radničkoj ulici.
– Značaj ovih radova ogleda se, pored brzine i bezbednosti saobraćaja, i u uštedi goriva i vremenu putovanja – rekao je Aleksandar Bijelić, pomoćnik gradonačelnika Beograda.
Konstrukcija predstavlja denivelisanu saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake u oba smera, ispod kojih se nalazi servisna saobraćajnica povezana preko Paštrovićeve ulice sa okolnom uličnom mrežom. Ukupna površina sve tri konstrukcije je 8.000 kvadratnih metara, a u njih je ugrađeno 600 tona armature.
Prva faza izgradnje petlje „Hipodrom“ počela je u julu 2009, završena je krajem 2010. godine kada je premošten pružni prelaz, i saobraćaj se od tada odvija bez ukrštanja sa železničkom prugom. Drugom i trećom fazom petlja je konstrukcijama spojena sa petljom „Radnička“ i Požeškom ulicom.