Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NIJE SVEJEDNO: Neuspeh, pa postavljanje rekorda u roku od 10 meseci

    Da li ćete prikupiti 13 miliona dolara ili 100 hiljada dolara nekada zavisi samo od toga kada lansirate kampanju.

                                 

    Tokom letnjih dana često sa prijateljima i porodicom idemo na izlete ili uživamo na plaži. I niko ne voli da posle igre ili dobrog obroka popije vruć sok, vodu ili pivo. Taj problem je preko 50 godina rešavao mali frižder koji smo nosili svuda. Medjutim, Ryan Grepper je prepoznao da mali frižder može da se unapredi, tako što će mu ugraditi različite dodatke koje će korisnicima pružiti, osim hladnog pića, dodatnu vrednost i zabavu. Tako je stvorio Coolest Cooler. „Super kul“ frižder za piće ima ugrađen blender, Bluetooth zvučnik, točkiće za lakši transport, usb ulaz, otvarač za piće i ostale high-tech spravice. Sve što vam treba za najbolju zabavu na putovanju.

    Grepper je napravio prototip i rešio da pokrene Kickstarter kampanju. Tražio je 125 hiljada dolara i nije uspeo, prikupio je 102,188 dolara. Zašto kampanja nije uspela? Imao je inovativnu ideju koja menja način na koji razmišljamo o frižderu za piće, napravio odličan prototip, i lansirao kampanju u novembru.

    Možete imati najbolji proizvod na svetu ali ako ne znate kako i kada da to iskomunicirate, proizvod neće izadji iz vaše sobe. Planiranje kada se kampanja pokreće je važan deo procesa koliko i sam proizvod. A koliki značaj ima vreme lansiranja proizvoda, Coolest Cooler odlično pokazuje.

    Kada je pokrenuo kampanju u novembru prikupio je preko 100 hiljada dolara. Kada je projekat doživeo neuspeh nije se predavao već je dugo analizirao gde je pogrešio. Posle 10 meseci pokrenuo je ponovo kampanju i postao rekorder Kickstarter kampanjasa prikupljenih 13,3 miliona dolara.

    Ali šta se promenilo pa je druga kampanja rekorder a prva neuspeh?

    Hladni kokteli i muzika koja svira sa vašeg friždera nisu mnogima na umu pred novu godinu i božićne praznike kada je pokrenuta prva kampanja, ali svakako jesu kada dođe leto i kada želimo da se osvežimo hladnim pićem. Još ako pored koktela može da se pusta muzika, dopuni mobilni telefon, uključi svetlo i frižder lako ide na točkićima, pa to je proizvod koji svi želimo.

    Isti proizvod, ista kampanja, isti autor i razlika od 13 miliona dolara. A razliku je napravio tajming pokretanja kampanje. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE