POJAM DANA: Agilni marketing
Digitalni marketing je jedna od poslovnih disciplina s najviše žargonskih pojmova, koji simbolišu veliku promenu nastalu u marketingu kao rezultat tehnoloških inovacija i životnog stila milenijumske generacije.
Ukoliko ste novi u svetu digitalnog marketinga ili ste već iskusan profesionalac koji je svestan da su televizija, radio i štampa, u obliku koji danas poznajemo, stvar prošlosti, sve više ćete se susretati s pojmovima koji postaju neka vrsta jedinstvenog, univerzalnog jezika kojim se današnji marketinški stručnjaci sporazumevaju.
Narednih nekoliko dana objavićemo neke od naiinteresantnijih izraza iz knjige DIGITALNI MARKETING: POJMOVNIK, autorke Nataše Krstić, u izdanju Fakulteta za medije i komunikacije.
Pojam: AGILE MARKETING // AGILNI MARKETING
Marketinška praksa koja podrazumeva momentalnu ili ultra-brzu reakciju brenda na neki popularni događaj ili medijsku vest, putem posebno kreiranog, vremenski prilagođenog sadržaja, namenjenog deljenju putem društvenih mreža.
Primer: tvit za keks Oreo, pušten na Super Bowl takmičenju u Americi, tokom nestanka struje.