Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Milan Maglov: Moguće je uspeti u Srbiji

    Gost BIZLife-a je broj jedan freelance community menadžer u Srbiji. Ovaj uspešan mlad čovek trenutno upravlja stranicama koje ukupno broje preko milion i dvesta hiljada fanova čime je rame uz rame sa velikim agencijama u Srbiji.

    Da li je moguće uspeti u Srbiji i koliko truda Vam je trebalo da sve postavite na noge?

    Ja mislim da je moguće uspeti u Srbiji. Naravno ljudi različito vide uspeh. Ja sam neko ko je imao priliku i da putuje i da živi u inostvanstvu i iako nisam izraženi rodoljub, nisam poželeo da se preselim. Meni se rad i upornost isplatio ovde. Možda bi se negde drugde isplatio više, ali opet je to samo možda. Uveren sam da ljudi koji su frustrirani, jer nisu uspeli, ili se nisu dovoljno trudili ili nisu odabrali pravu profesiju za sebe.

    Koji je Vaš životni moto?

    Nemam moto koji bih izrazio jednom rečenicom, ali možda su ovo neke stvari kojima se vodim:

    Kada sebe potpuno daš nečemu nemoguće je ne uspeti.

    Pomaži, ne očekujući ništa zauzvrat i sigurno će ti se vratiti.

    Ne plaši se.

    Kada ljudi završe Vaš kurs ’FB PRO’ da li su spremni da budu social media manageri?

    Različiti su afiniteti ljudi koji dolaze na moj kurs. Ipak, to jeste dobra osnova za dalje, posebno za one koji ne znaju mnogo. Taj kurs im skraćuje mnoge muke i daje priliku da odmah zaplove u ozbiljnije vode na Facebooku. Srećan sam što se sada već mnogi moji učenici veoma ozbiljno bave tim poslom i zarađuju, a moj kurs je bio početak za njih u toj sferi.

     

    Da li mislite da će FB u budućnosti ostati podjednako jak kada je reklamiranje u pitanju?

    Mislim da je perspektiva oglašavanja na Facebooku odlična i da se neće u skorije vreme smanjiti ulaganje u ovaj način promovisanja. Naprotiv, kod nas će oglašivači još više ulagati u to. Ipak, nikad se ne zna šta može da bude novi Facebook za nekoliko godina.

    Šta biste poručili mladim ljudima sa idejom?

    Pre bih im rekao da ne odustaju lako, ali sada bih im rekao da ako imaju ideju prvo pronađu nekog ko ima iskustva sa investiranjem i posavetuju se. Nekada ljudi provedu mesece ili godine razvijajući neku ideju, ali onda se suoče sa realnošću i shvate da je neizvodljiva. S jedne strane ne treba dozvoliti da ti neko tek tako kaže da tvoja ideja nije dobra. Vera u svoju ideju je odlična stvar, ali suočavanje sa tržištem može da bude surovo. Sada već postoji dosta prilika da investitorima predočite ideju i dođete do nekog suda i činjenica koje niste imali u svojoj glavi. Naravno jesam za nove ideje, ali bih rekao mladima da ne beže po svaku cenu od toga da svoje ideje podele sa drugima jer tako mogu da dođu do dragocenih saznanja koje će ideje sahraniti ili ih razviti do neslućenih razmera.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE