Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Facebook ulazi na teren YouTubea i Twittera

    Već je neko vreme poznato kako Facebook želi da postane, uz sve druge usluge, i platforma za razmenu video sadržaja. U tome je Zuckerbergova društvena mreža prilično agresivna, pa se ponekad služi i upitnim metodama, samo kako bi YouTube-u otela primat na tom tržištu.

    Sada sajt Re/Code saznaje kako u Facebooku planiraju da prošire mogućnosti svoje video platforme, prenosi Bug.hr.

    Prema dostupnim informacijama, Facebook razvija posebnu sekciju unutar svoje društvene mreže koja će biti posvećena samo gledanju video sadržaja. Svojevrsni "YouTube unutar Facebooka" omogućavao bi nesmetano pretraživanje i pregledavanje, te postavljanje i deljenje videa, opcije koje su nedostajale u dosadašnjem iskustvu pregledavanja videa kroz News Feed.

    Osim ovog pokušaja da postane video platforma, Facebook ulaže napore i kako bi postao aktuelniji medij za prenošenje vesti, poput Twittera. Tako portali The Awl i Mashable prenose informaciju da se u ovoj kompaniji radi na novoj aplikaciji, imena Notify. Ona bi trebala da služi kao Twitterov feed – korisnici bi se pretplatili na željene izvore vesti, a iste bi im potom pristizale direktno na ekran mobilnog telefona u obliku notifikacija.

    I jedna i druga opcija za sada su tek u razvoju i fazi testiranja, pa još uvek nije poznato kada bi Facebook mogao lansirati te nove usluge.

    Foto: pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE