Kraš `ušao` u McDonald’s
Sladoledom McFlurry Kraš Napolitanke ideja spajanja brendova McDonald'sa i Kraša postala je stvarnost, piše tPortal.
Od kraja jula, u McDonald's sladoledima nalaze se Kraševe Napolitanke, a velika hrvatska konditorska kompanija ima ambiciozne planove za budućnost, kako za saradnju s najvećim svetskim lancem brze prehrane tako i za svoje napolitanke.
Projekat je usmeren na jačanje imidža brendova i približavanje novim potrošačima. S obzirom na to da su zadovoljni rezultatima, nadaju se da je stvorena platforma za nastavak dugoročnog partnerstva s Mc Donald'som.
"Naše napolitanke su već i same po sebi jak međunarodni brend čiji potencijal svakako u budućnosti želimo da dodatno razvijamo."
Kraš izvozi čak 35 posto ukupne proizvodnje napolitanki, od čega samo u Saudijsku Arabiju više od četiri miliona kilograma godišnje. Od jakih tržišta tu su još i tržišta CEFTA, Slovenija, SAD i Australija, objasnili su iz Kraša za tPortal.
Foto: www.kras.hr