Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Oni su najveći kreativci u ovoj godini

    Oni su dobitnici nagrada, kreativci koji su napravili nešto novo i o čemu se priča. BusinessInsider napravio je listu najkreativnijih ljudi u svetski poznatim agencijama za oglašavanje. Pogledajte reklame koje su kreirali.

    Ted Royer, kreativni direktor agencije “Droga5 “

    Royer je kreairao brojne kampanje proteklih nekoliko godina, uključujući za NBA ligu, Motorolu, Super Bowl…
    Ove godine u Kanu, njegova agencija Droga5 dobila je Cyber Grand Prix za reklamu “I Will What I Want” u kojoj se pojavljuje manekenka Gisele Bundchen. Osim u Kanu, Royer je osvojio preko 100 internacionalnih nagrada, uključujući “One Show pencils”, “Clios”, “Andys”…

    Susan Credle, globalni kreativni direktor FCB

    Credle je napustila Leo Burnett i pridružila se agenciji za oglašavanje FCB u junu ove godine.  Iako još nije poznata po kampanjama za FCB, zaslužna je za mnoge poznate reklame za McDonalds, Hallmark i Esurance u kojoj se odobravaju istopolni brakovi.

    Susan je član odbora kreativaca, a takođe je saradnik na Univerzitetu Severne Karoline, na fakultetu za novinarstvo i masovne komunikacije.

    Susan Hoffman i Colleen DeCourcy, globalne kreativne direktorke u kompaniji “Wieden + Kennedy”

    Hoffman i DeCourcy nadgledaju sve što izađe iz osam kreativnih kuhinja, koliko je globalnih eksternih pod-kompanija “Wieden + Kennedy”. Obe su poznate po svetskim kampanjama za “Nike – Risk Everything” za Svetski kup u Brazilu 2014., zatim za Hondu, Old Spice, i reklamu za Super Bowl u kojoj glumi Džef Bridžis.

    Chloe Gottlieb i Taras Wayner, kreativni direktori u agenciji R/GA Njujork

    Gottlieb ima dizajnerskog iskustva a Wayner je iskusni kopirajter, što zajedno daje uspešan tim za kreairanje svetskih kampanja, ali i osvajanje “Agencije godine” u Kanu.

    Kampanje po kojima se izdvajaju su nagrađivane aplikacije koje pomažu deci da ojačaju pluća. Kreirali su “Love Has No Labels” što je jedna od nagledanijih reklama javnog servisa (preko 53 miliona pregleda).

    Nils Leonard, predsednik i kreativni direkor agencije “Grey London”

    Leonard je dobitnik Grand Prix u Kanu za “Volvo's LifePaint”.
    Takođe je radio na reklamama The Sunday Times Rich List "Fat Cats" (zlato) Lucozade "Conditions Zone" (srebro), Duracell "Hello Kitty, Monkey, and Robot Skeletons" (bronza), i The Uniquet Film Series for The Times (bronza).

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE