Prve `cigle` crnogorskog autoputa
Iako zvanično počinju radovi na izgradnji prvog autoputa u Crnoj Gori, od Bara do granice sa Srbijom, na pravi posao će se još čekati.
Početak radova se, zapravo, više odnosi na montažu zgrada u kojima će biti smešteni radnici kineske kompanije CRBC koja će graditi prvu deonicu autoputa, od Podgorice do Mateševa, u pravcu Kolašina, dugu 49 kilometara.
Lokacija za radničko naselje već je pripremljena. Kineski graditelji će biti smešteni u kampu u mestu Moračica, gde će biti podignut i najveći most na autoputu, dug hiljadu metara, čiji će glavni stub biti visok 180 metara.
U Crnoj Gori je već oko sto kineskih inženjera i projektanata, a kasnije će u posao, prema najavama, biti uvedeno bar nekoliko hiljada radnika.
Deonica autoputa od Podgorice do Mateševa je najteža i najskuplja, jer će na njoj biti najviše tunela i mostova. Taj deo autoputa treba da bude izgrađen za četiri godine. Autoput od Bara do granice sa Srbijom biće dug oko 170 kilometara.