Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pepsi konkurentu `oteo` sponzorski ugovor sa NBA

    Pepsi je dogovorio višegodišnje marketinško partnerstvo s američkom profesionalnom košarkaškom ligom NBA preuzevši taj status od svog rivala Coca-Cole nakon punih 28 godina.

    Novi ugovor, koji će startovati od nove sezone, potpisan je u ponedeljak u Njujorku, a finansijski deo koji važi i za žensku ligu WNBA i američku federaciju, za sada nije poznat.

    Partnerstvo će se proširiti i na kinesko tržište, gde je NBA sve popularnija.

    Pepsi poslednjih godina svoje marketinške aktivnosti sve više preusmerava na sport, pa je tako ova kompanija među glavnim sponzorima najpopularnijih sportova u SAD, hokejaškoj NHL ligi, ligi američkog fudbala NFL i bejzbol MLB ligi.

    Kako izvori kažu, NBA i Pepsi su pregovarali mesecima, a glavni cilj je bio da se saradnja proširi i na proizvode koji nisu samo u segmentu sokova, gde je Pepsi imao prednost u odnosu na Coca-Colu.

    Coca-Cola je objavila u međuvremenu da će se saradnja s pojedinim igračima i timovima NBA nastaviti.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE