SAD: Za `sajber ponedeljak` potrošeno 2,6 milijardi dolara
Ovogodišnji "sajber ponedeljak" u Sjedinjenim Američkim Državama, dan za najmasovniju i najpovoljniju kupovinu preko interneta, završen je uspešno, prema objavljenim rezultatima istraživanja kompanije Adobe Digital Index.
Obim onlajn prodaje tokom "sajber ponedeljka" je, prema podacima kompanije, skočio za 16 odsto u odnosu na prošlu godinu, na 2,65 milijardi dolara, prenosi agencija France presse.
Adobe navodi da je 25 vodećih američkih trgovaca, od kojih je svaki generisao 30 miliona dolara ili više za vreme "sajber ponedeljka", ubeležilo porast prodaje od 25 odsto, zaradivši skoro 1,8 milijardi dolara, dok su se u ranim jutarnjim časovima, kupci susreli sa najvećim popustima od čak 23 odsto.
Odvojeno istraživanje kompanije IBM Digital Analitics pokazalo je da je onlajn prodaja porasla za 8,5 odsto u odnosu na isti dan lane.
Optimistični podaci dolaze posle loših rezulata i slabe prodaje tokom prošlonedeljnog "Crnog petka", koji tradicionalno obeležava početak sezone prazničnih kupovina u SAD i dolazi dan nakon praznika "Dana zahvalnosti".