Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Resursi u Srbiji kao ključni faktor rasta

    Beograd je početkom 2012. godine prepoznat kao idealna lokacija za operativni centar TeleSigna. O tome koje su to karakteristike Beograda bile odlučujuće za donošenje ovakve odluke razgovarali smo sa Nenadom Vučinićem, General Managerom kompanije Telesign.

    „Resursi koje Srbija pruža su ključni faktor za razvoj i uspeh kompanije TeleSign. Takođe, poslovno okruženje u Srbiji po našem mišljenju je izuzetno povoljno. Naš ulazak u Srbiju je u velikoj meri olakšan saradnjom sa lokalnim vlastima i  gencijama, uključujući Ministarstva finansija, ekonomije, telekomunikacija, zatim i saradnjom  sa SIEPOM, AmCham-om, Trgovinskom misijom pri ambasadi SAD i drugim institucijama. Sve su bile od velike pomoći na našem putu izgradnje  TeleSigna u Beogradu i omogućile nam da brzo započnemo sa profesionalnim radom kako bi počeli da pružamo usluge najvećim i najposećenijim internet kompanijama širom sveta.”

    Tada je plan bio da zaposlite oko 100 mladih stručnjaka. Koliko trenutno imate zaposlenih i kakvi su vam dalji planovi?

    Naš prvobitni plan iz 2012. je zaista bio da do 2016. imamo oko 90-100  stručnjaka, ali mogućnost pronalaženja kvalitetnih, visoko obrazovanih,  motivisanih kadrova kojima raspolaže Srbija omogućio je da se TeleSign mnogo brže razvija i već u 2014. stigne do broja od 125 saradnika. Taj broj predstavlja više od 50 odsto ukupno zaposlenih u TeleSign-u širom sveta. Obzirom da se dosadašnja ekspanzija pokazala veoma uspešnom, imajući u vidu naše ambiciozne planove daljeg širenja na svim kontinentima, i na osnovu sve veće potrebe za proizvodima i uslugama iz oblasti internet bezbednosti, uvereni smo da ćemo i u narednom periodu nastaviti da se veoma brzo i uspešno razvijamo.

    Od 2010. odnosno dolaska Steve Jillingsa na poziciju CEO, Telesign iz godine u godinu duplira profit. Za ovu godinu je plan da se ostvari više od 70 miliona dolara prihoda. Da li ste zadovoljni rezultatima operativnog centra u Beogradu?

    Ključ našeg rasta je u polju delovanja TeleSigna – obezbeđivanje internet  sigurnosti. Našim uslugama štitimo najveće svetske internet kompanije protiv prevara tako što omogućavamo verifikaciju takozvanog mobilnog identiteta korisnika. Mobilni identitet predstavlja jedinstvenu kombinaciju tri faktora: broja telefona, tipa telefona i načina njegovog korišćenja od strane korisnika. Mobilni identitet tako omogućava internet kompanijama da aktivno verifikuju, autentifikuju i upozore svoje korisnike na potencijalne opasnosti kompromitovanja njihovih korisničkih naloga na svakom telefonu i na svakoj mobilnoj mreži bilo gde u svetu.
    Naglo rastuće potrebe povećanja stepena bezbednosti internet servisa su omogućile rast TeleSigna u poslednjih pet godina (od 2010. do 2014.) od celih 800 odsto, kako po broju zaposlenih tako i u prihodima. Naš operativni centar u Srbiji je značajno doprineo tom rastu i sa velikom izvesnošću ćemo, na osnovu odličnih rezultata u prva tri kvartala ove godine nadmašiti postavljene ciljeve za 2014.

    Koji se noviteti spremaju na polju internet sigurnosti?

    Kao što svi možemo da primetimo, korišćenje mobilnih telefona je široko  rasprostranjeno u svim sferama života. Na osnovu toga velike internet kompanije nude svojim korisnicima brojne mogućnosti da stupe u kontakt sa njima i ostalim korisnicima servisa. Na žalost, sa razvojem novih tehnologija je došlo i do velikog rasta krađe identiteta i time do kompromitovanja korisničkih naloga.

    Time je ugroženo s jedne strane poverenje korisnika prema svojim omiljenim internet kompanijama, a sa druge strane i kredibiltet tih firmi, kao što su provajderi e-mail usluga, društvene mreže, elektronsko poslovanje, finansijske usluge.

    TeleSignove usluge upravo pomažu da se zaštiti mobilni identitet pojedinačnih korisnika usluga koje pružaju naši klijenti, najveće online kompanije. Primera radi još uvek jedna trećina ispitanika smatra da su korisničko ime i lozinka dovoljni da bi se sa izvesnošću zaštitio korisnički nalog. To na žalost nije slučaj. Naime, usled kompleksnosti zahteva za izbor lozinke, korisnici naginju ka tome da jednu istu lozinku koriste za pristup svim svojim nalozima. U slučaju krađe lozinke od strane hakera potencijalno su ugroženi svi online servisi koje korisnik upotrebljava. Prouzrokovane štete mogu biti ogromne u domenu integriteta ili na finansijskom polju. Kako bi to sprečile, velike internet kompanije pokušavaju da privole svoje korisnike da upotrebljavaju svoje brojeve mobilnih telefona kao dodatno sredstvo identifikacije.

    Ovim mehanizmom se pravi veliki korak ka većem stepenu sigurnosti korisnika, jer je jedinstveni telefonski broj nerazdvojiv deo nekih od usluga koje pruža TeleSign: verifikacija korisnika, pri, na primer, otvaranju korisničkog naloga, a zatim i dvostepena autentifikacija (2FA), kada korisnik već koristi određene usluge svojih omiljenih online servisa.

    Uz konstantni razvoj naših proizvoda, veliki značaj pridajemo i daljoj ekspanziji na tržištima Azije, Latinske Amerike i Rusije. Usluge koje TeleSign pruža su već naišle na odličan odziv najvećih online kompanija na tim tržištima i želimo da te potencijale što bolje iskoristimo.

    Interesantno je da već sada razmatrate potencijalne akvizicije, među kojima prednjače sigurnosni start-upovi. Da li su neki već ispunili vaše uslove?

    Uspeh koji je TeleSign ostvario na svim tržištima sveta nije ostao nezapažen. Steve Jillings, CEO naše kompanije je uspeo da privuče značajne investitore i  samim tim i sredstva u iznosu od otprilike 49 miliona dolara. Imajući u vidu da domen internet bezbednosti neprekidno traži adekvatne odgovore, naša kompanija uveliko razmatra sve mogućnosti u pogledu razvoja novih i nadogradnje postojećih tehnologija, ali isto tako i akvizicije start-up kompanija u oblasti internet sigurnosti.

    Ono što je za nas u Srbiji veoma bitno je da svaki dalji korak u globalnoj ekspanziji TeleSigna znači i dalje širenje i rast TeleSigna u Beogradu, otvaranje novih radnih mesta, i jos uspešnije zadovaljavanje potreba široke baze naših klijenata.

    Novi identitet u Srbiji

    „Investicija u Beograd je donela fenomenalne rezultate. TeleSign je uspeo da pronađe veoma kvalifikovane, talentovane i motivisane inženjere koji tečno govore engleski jezik. Konstantno smo impresionirani kvalitetom tržišta rada u Srbiji. Uzimajući u obzir etiku i tehnološku sposobnost radne snage, Srbiju vidimo kao ključni faktor rasta. Uz proširenje operativnog dela poslovanja, TeleSign investira i u strateške pozicije u okviru softverskog razvoja, prodaje, marketinga i tehničke podrške kako bi podržali rastuće međunarodno prisustvo TeleSigna“, istakao je Steve Jillings, CEO Telesigna na konferenciji ’IT believes in Serbia’ koja je održana u San Francisku u maju prošle godine.

    Zavidni rezultati

    Vodeća ste kompanija na polju internet sigurnosti. Ko su sve vaši klijenti?

    Najveće internet kompanije! Na Severno-američkom kontinentu devet od deset, a na globalnom nivou 20 od 25 najvećih internet firmi. U Deloitteovom rangiranju Fast 500, najbrže rastućih američkih tehnoloških kompanija, TeleSign je tri godine za redom u Top 500, a u Gartnerovom Magic Quadrantu TeleSign je tri puta stekao titulu ’Vizionar’ za usluge autentifikacije korisnika.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE