Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Preporuka hotelijerima: Tokom nedelje – poslovni svet, vikendom – turisti

    Hotelijerstvo u Srbiji doživelo je prosperitet u poslednjih nekoliko godina, a s obzirom na potencijal koji Srbija poseduje kao destinacija, razumljivo je što je interesovanje investitora veliko, smatra Živorad Vasić, direktor NBGP Properties i generalni direktor Crowne Plaza. Ipak, veliki broj proceduralnih poteškoća može da odbije one koji su voljni da ulažu u srpsko hotelijerstvo.

    „Vrlo je značajno da pored pojedinačnih investicija, velike hotelske korporacije pokazuju interesovanje da svoje hotele grade u našoj zemlji. Najznačajniji primer za to je InterContinental Hotels Group koja je odlučila da upravo u Beogradu, kao centru regiona, pokrene svoj brend Crowne Plaza“, ističe Vasić. „Značaj menadžment ugovora koji imamo sa IHG grupom je ogroman, jer nam je omogućio kompletan know-how vezan za brend kome pripadamo. Na taj način smo izbegli mnoge neželjene situacije sa kojima se novootvoreni hoteli susreću.” Ovu činjenicu potvrđuju i podaci da u prvih deset meseci nakon otvaranja Crowne Plaza posluje sa prosečnim zauzećem od 80 odsto, što je izvanredan uspeh.

    Kongresni turizam u Srbiji proteklih godina beleži neverovatan skok, a i sam hotel Crowne Plaza predstavlja kongresni hotel. Da li kongresni turizam predstavlja šansu za Srbiju?

    Povecanje investicija i poboljšanje dostupnosti učinili su da se Beograd popne na lestvici interesantnih kongresnih destinacija. Hotelski kapaciteti su značajni i omogućuju prihvat velikog broja kongresnih gostiju ali pitanje koje je u žarištu je svakako kvalitet kongresnog prostora. Krizno mesto  je najveći kongresni centar u Beogradu, centar Sava. Kao hotelijer, koristim priliku  da apelujem na grad Beograd i nadlezne da učine nesto za svoj najveći kongresni centar kome je neophodno temeljno renoviranje. Renoviranjem centra Sava, Beograd i Srbija bi udvostručili prihod od turizma.

    Crowne Plaza je prevashodno MICE hotel. Sam brend je tako orijentisan, a naš kapacitet nam to omogućuje. Sa 416 soba i preko 2000 kvadratnih metara prostora za sastanke i skupove, kongresni turizam je naša osnovna orijentacija. Ipak, iako je hotel Crowne Plaza namenjen prevashodno poslovnoj klijenteli, naša nastojanja prevazilaze te okvire. Krajnji cilj nam je da naše klijente dovedemo u hotel dan pre njihovih poslovnih obaveza i da ih zadržimo dan posle obavljenog posla. To je ujedno i moja preporuka svim hotelijerima. U hotelijerskom biznisu nema većeg troška od prazne sobe, i zato zagovaram ideju da srpska i beogradska hotelska ponuda bude cenovno konkurentnija u odnosu na evropske metropole i da naši kapaciteti budu popunjeni gostima iz poslovnog sveta tokom nedelje ali i ostalim turistima za vreme vikenda.

    U SAD-u ste se školovali i radili 17 godina. Šta su po vašem mišljenju osnovne razlike u poslovanju u SAD i Srbiji?

    Vrednosti kojima su me u Americi tokom 17 godina učili i koje su me vodile u mom poslovnom sazrevanju preneo sam i u Srbiju. Vredan rad, iskrena posvećenost poslu i spremnost da se izborite sa teškim situacijama podjednako dobro kao kada uživate u uspehu. Iskreno se nadam da će doći vreme da Beograd postane grad gde će hotelska industrija funkcionisati po principu kvalitetne utakmice među konkurentima, bez ućešća dnevnopoltičkih tema i uticaja.

    Sa svojim timom sam spreman da uložim svaki atom snage i da radim tako da se na primeru Crowne Plaze vidi da Srbija moze da bude radno okruženje slično bilo kojoj zemlji Evrope ili Amerike. Ne pristajem na polovična resenja, zato je tim Crowne Plaze biran tako da na svaki zadatak može da odgovori podjednako kvalitetno kao da je u Londonu ili Njujorku. Kada stvorite savršenu radnu sredinu onda ona funkcioniše na svim meridijanima. Poenta je uvek bila i uvek će biti u ljudima. Upravo zbog toga, mi svojim primerom prkosimo svim predrasudama.

    Približava se godišnjica otvaranja hotela Crowne Plaza. Da li su prethodni meseci ispunili očekivanja i kakvi su planovi za naredni period?

    Pre samo devet meseci izjavio sam da očekujemo da zauzeće prve godine bude oko  64 odsto, druge 68 odsto. Sada koristim priliku da sa zadovoljstvom demantujem sam sebe. U ovom trenutku, deset meseci nakon otvaranja, Crowne Plaza posluje sa prosečnim zauzecem od  80 procenata, što je izvanredan uspeh i rezultat bez presedana. Iza nas su rekordi u broju noćenja, održanih kongresa i svadbenih svečanosti. Ja sam zadovoljan direktor hotela. Ali sam ujedno i amiciozan i realan. Standardi Crowne Plaze su postavljeni visoko. Te standarde treba očuvati i podići ih za stepenik vise. To je naš cilj.

    Planiramo da svetski putnici u Crowne Plazi  nađu svoju stanicu na putu ka uspehu, da Beograđani i njihovi gosti uživaju u nedeljnom branchu, u opuštajućoj atmosferi naših barova i poslastičarnice. Da oni najprobirljivijeg ukusa osete čar i savršenstvo naseg Prime restorana. Da u salama imamo sastanke, da ljudi cirkulišu kroz hotel, da se događaju lepe stvari, da organizujemo svadbe, slavlja, proslave… Želim da ljudi doživljavaju hotel kao mesto pozitivnih okupljanja. Jako je bitno da svako ko je došao u Crowne Plaza Hotel treba da bude zadovoljan, da se oseća dobro, da mu je udobno i da izađe srećan. Crowne Plaza je lider u hotelskoj industriji Beograda i Srbije. Moj plan je da tako i ostane.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE